Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Anti-verveeltips

Hoihoi, daar ben ik weer! 
Jah, I know, wéér een lifestyle-berichtje. Hopelijk vinden jullie dit niet zo erg... Zet even in de comments wat voor berichten jullie leuk vinden, als je zin hebt. Ik merk wel aan de page-views dat jullie van TAGs houden, dus ik zal er waarschijnlijk nog ééntje doen. Niet vandaag, want morgen heb ik een grote toets, en daar heb ik ff geen zin in. Bon, vandaag krijg je van mij wat anti-verveeltips! Want hoe vaak verlang je wel niet naar de vakantie? Vrije dagen? Ik in ieder geval bijna altijd. Maar als het dan zo ver is, weet ik helemaal niets meer om te doen! Ik begon wat te googelen en heb deze geselecteerd. Veel plezier!

* Wat is er leuker dan zelf spulletjes knutselen!? Op internet - ook op mijn blog - staan heel wat leuke DIY's! Als je goed zoekt is er zeker iets voor jou bij. Want de meeste dingen zal je nog wel ergens in huis liggen hebben! Er is een DIY voor iedereen. Wil je iets knutselen voor op je kamer? Of wil je je oude kleding pimpen? Zoek een beetje rond op het internet en ik ben er zeker van dat je iets gaat vinden!

* Afspreken met vriendinnen is natuurlijk nog altijd de beste oplossing. Er zijn zeker weten nog vriendinnen die zich ook vervelen. Doe wat aan je sociale contacten! Ga samen shoppen, naar de film, ga picknicken in het park, bedenk iets leuks!

* Doe iets nuttigs! Ik denk bijvoorbeeld aan je kamer opruimen of - je kan er niet onderuit - huiswerk maken. Je kan ook altijd je ouders helpen met klusjes is huis! Hierbij kan je ook een centje vragen - of doe het gewoon voor hen!

* Wat ik ook héél graag doe is dingen bakken. Zorg dat je altijd bloem, suiker, eieren en boter in huis hebt zodat je meteen aan de slag kan! Bak koekjes, cake, taart, wat dan ook! Je kan ook je oma trakteren, of je vrienden. Of alles lekker zelf opeten - oeps!

* Ga naar buiten! Speel met dat schattige buurmeisje, of doe lekker kinderachtig en maak in het bos een kamp met je broertjes. Je kan de hond uitlaten, of een lange wandeling maken. Snuif die frisse geuren in, geniet!

* Ga naar de stad shoppen! Het allerleukste wat er is <33 Budgetnood? Je hoeft niet iets te kopen! Kijk rond in de etalages en fotografeer dingen. Zet ze op je wishlist en spot de nieuwste mode!

Hopelijk had je wat aan deze tips! Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment