Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Budgetnood+shopaholic=...

Bonjour cuties!
Mijn derde bericht alweer voor vandaag... Ik weet het, mijn blogberichten zijn heel onregelmatig, daarmee bedoel ik dat er soms enkele dagen geen nieuw blogbericht online komt en dan opeens op één dag - zoals vandaag - meer dan één bericht op mijn blog... Misschien een slechte eigenschap, maar je begrijpt wel dat ik het heel druk heb met school, en nu het lekker weekend is kan ik full-time blogberichten schrijven! Genoeg gezeurd, vandaag ga ik je een supertip geven voor als je in budgetnood zit en je absoluut moét gaan shoppen... Benieuwd? Lees snel verder!
Mijn tip: organiseer een soort van 'ruilbeurs' met je vriendinnen! Hoe gaat het in zijn werk? Spreek met een aantal vriendinnen af (hoe meer zielen, hoe meer vreugde, natuurlijk!) dat jullie allemaal in jullie kleding-, make-up- of sieradenstash op zoek gaan naar procucten/kleding of wat dan ook dat je niet meer gebruikt, niet meer mooi vind, te klein vind, ... Verzamel al deze spullen bij elkaar en spreek op een vrije dag af bij iemand thuis. Iedereen krijgt een 'plekje' (een tafel ofzo) om zijn spullen uit te stallen. En dan is het de bedoeling dat iedereen bij elkaar rondkijkt en ruilt met elkaar! Je kan natuurlijk ook je spulletjes verkopen voor een klein prijsje als je er niet uitkomt voor het ruilen, maar dat is helemaal jullie keuze. Dit superleuke initiatief is twee vliegen in één klap: een (mid-)dagje vol plezier én je hebt er veel nieuwe superleuke spullen bij die je helemaal geen of weinig geld hebben gekost. Super, niet!?
Veel plezier, bel/sms/mail/... nu naar je vriendinnen en do it, girl!

Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment