Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review: Action nagellak remover pads

Hallowww!
Weer een reviewtje voor jullie... Dit keer van een Actionproduct en OMG wat hou ik van de  Action! Ga er zeker eens een kijkje nemen als je het niet kent. Ze verkopen alles aan een superlage prijs en het is gewoon geweldig! Ok, genoeg over Action. Ik heb dus een review over de nagellak remover pads! Ik denk dat iedereen ze wel kent - de flinterdunne doekjes doorweekt met nagellakremover om snel en makkelijk je nagellak te verwijderen. In een handig meeneemdoosje. 
Zonder aceton, wat goed is voor je nagels. Wat ik ervan vindt...
Klik snel op Meer lezen als je dat wil weten! ;)



 Ik vind ze fijn werken - ze werken minstens even goed dan een gewoon watje met wat nagellakremover - maar ik vind ze ook enorm vettig. Niet nat, maar echt vettig.
Je handen en vingers worden er ontzettend droog van.
Ze ruiken wel heerlijk naar aardbei - ze hebben ze ook in groene appelgeur - wat ik een enorm voordeel vind omdat ik vind dat gewone nagellakremover echt STINKT!
Maar voor de prijs - €0.95 voor 2 potjes met 30 pads in - zijn ze wel super!

Hopelijk vonden jullie het leuk, ik raad ze wel aan dus loop zeker eens langs bij de Action en kijk meteen eens rond naar alle andere superleuke spulletjes die ze daar verkopen! 
Gros bisous XX




No comments:

Post a Comment