Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Miniminiminishoplog Kruidvat

Hoihoi!
Ik ga vaak na school even naar Kruidvat, dat is vlakbij mijn school, en ik heb er dit keer weer wat gekocht :) Het is echt een miniminiminishoplog van maar 3 producten, maar toch wou ik het graag laten zien ;)
Als je je trouwens afvraagt waar ik mijn foto's mee trek, want ik vind ze echt goed van kwaliteit, het is het fototoestel van mijn papa dat ik gebruik... Een Canon enderestweetikniet.
Bon, ik heb twee oogschaduws en een nagellakje gekocht. Alledrie van Essence. 
De twee oogschaduws komen uit de kortingsbak en waren allebei €0.50, de nagellak is van de nieuwe collectie en kostte, zoals normaal, €1.69.
Dit zijn mijn twee eerste oogschaduws, ik gebruik ze niet, daar vind ik mezelf nog te jong voor, maar ik vind het gewoon leuk om te hebben ;) En ik kan ze altijd nog weggeven ofzo... Enjoy ;)



Dit is de eerste oogschaduw. Het is de 38 blue mission en het is een supermooie, donkerblauwe kleur. Het is een matte oogschaduw wat ik altijd wel mooi vind. Ook een leuk patroontje en zo een leuke oogschaduw voor 50 cent... WOW :) De normale prijs is €1.79 en ik vind dit kleurtje te gek. Ookal gebruik ik het niet, het stààt mooi ;)



Als tweede deze oogschaduw... Dit is meer een lentekleurtje. Je ziet wel erg aan de achterkant dat hij in de kortingsbak heeft gelegen... Maar daardoor was hij wel maar 50 cent, en aan de oogschaduw zelf was nog niets aan gebeurd! Dit is de 04 You' ve got the art, van de WhoomBoom-lijn en ik vind het een prachtige kleur voor in de lente-zomer. Niet om te dragen. Maar om te stààn.


En tot slot heb ik deze nagellak gekocht - OMG zooooo een prachtige kleur! Ik ben er helemaal fan van, die kleur is écht WAUW. Het is de 149 Hello Marshmallow (wateencoolenamenheeftEssencetoch!) en ik ben er helemaal verzot op! Hoewel we geen nagellak mogen dragen op school - WEEIHHEEIHH!! Maar... Volgend jaar wel ^^ - moést ik deze kopen. Het is helemaal een Amber-kleur en wauw. Hij is van de nieuwe collectie en toen ik hem zag dacht ik: jou moét ik meenemen. Dus, bij deze :)

Ziezo, dat was de shoplog alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk, see you soon!
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment