Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review: WOOSH van LUSH

Hoihoi!
Wéér een review voor jullie :)
Ik weet dat ze snel achter elkaar komen, maar ik had een keer een aantal productfoto's gemaakt, en nu ik ze heb kan ik ze beter zo snel mogelijk online zetten anders geraak ik ze weer kwijt in mijn bestanden enzoo... #slordigheid
Dus ja, in ieder geval, een review van... LUSH!
YEAAAHHH ik hou van Lush!
Maar omdat Lush best wel prijzig is heb ik er - jammerdebammer - maar één product van. 
Het is de WHOOSH Shower Jelly en hij kost €6.05 voor 100g.
Whoosh



De laatste drie foto's zijn trouwens mijn foto's, die ik zelf heb gemaakt... Zoals je ziet op de laatste foto heb ik er al veel van gebruikt! Ik vind deze zeep zo leuk omdat hij zo blubberig is, wat ik echt fantastisch vind ;) Verder kan ik er niets over vertellen...
Wel is hij best prijzig, om eerlijk te zijn vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding niet super. Je betaalt er te veel voor voor wat je krijgt... Snap je?
Dit was mijn review, I hope you enjoy it!
Gros bisous XX


No comments:

Post a Comment