Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review: lipgloss Essense XXXL shine

Heey lieverds!
Vandaag heb ik, denk ik, enkele reviews (review = een artikel/filmpje waarin je zegt/schrijft wat je van dat product vind.) voor jullie.
En dit is mijn eerste! Mijn aller-aller-aller-allereerste review!
Spannend!!
Neeeigenlijkniet.Maardatboeitniet.
Ik ga altijd eerst een 'inleiding' geven, zoals deze, dan wat productfoto's en tot slot wat ik er dan van vond. En al die shit. Eigenlijk boeit deze 'inleiding' niet. Maar dat boeit ook niet.
Ok. laten we gewoon beginnen!




Deze lipgloss is van Essence, de 14 Bubble Babe. Hij is, volgens de verpakking toch, XXXL shine.
Wat ik fijn vind: een borsteltje om het aan te brengen. Dat kan persoonlijk zijn, want ik hààt die tubetjes! Het borsteltje ziet er wel wat raar uit... Maar het brengt fijn aan!
 Hij is wel shiny, maar niet overdreven. Hij geeft eigenlijk geen kleur af, alleen shimmer. Eigenlijk kon het evengoed een doorschijnende lipgloss zijn... Jammerdebammer heb ik geen foto van wanneer ik hem op heb... Khad geen zin daarin :)
En geef toe, hij ziet er wel leuk uit hé? Ik heb hem gekregen van mijn vriendin met mijn verjaardag... Maar hij kost in Kruidvat €1.79.
Conclusie: Fijne, niet te opvallende lipgloss die fijn aanbrengt!!
Deze zijn in Kruidvat te verkrijgen, in 14 verschillende kleuren en van de XXXL shine-lijn.
Gaan jullie deze ook kopen? 
Gros bisous XX


No comments:

Post a Comment