Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review : Vogue deo cats

Halloww!
Vandaag heb ik - weer - een review voor jullie! 
Het gaat over...
Kijknaardetitel :)
Een deo van Vogue, cats.
Eerst wat foto's, kijk even mee... En klik op meer lezen als je benieuwd bent naar wat ik van deze deodorant vind!




Ik wil zeggen dat ik het een SUPERFIJNE deo vind! Hij ruikt lekker zoet, niet naar deo en blijft de hele dag zitten. Behalve als je natuurlijk extreem gaat sporten ofzo... Maar dat is normaal natuurlijk! Ik ben echt helemaal wild van deze deo, als hij op is (bijna... :$) koop ik hem zeker opnieuw! Misschien ziet hij er wat kinderachtig uit voor jullie maar ik vind hem supercute!!


Ik heb hem ooit gekregen bij dit pakket, in een tasje met een glitterspray en douchegel erbij. Ook van Vogue cats! Ook zat er een lippenpotlood en -stick bij van Wild & More, maar die gebruik ik niet. De prijs weet ik - helaaspindakaas - niet meer, maar ik denk dat hij gekocht is bij Kruidvat.

Ziezo, dit was mijn review! Hopelijk vonden jullie het leuk, en er komt denk ik wel nog een berichtje online vandaag... Maar ik ben zoveel dingen tegelijk aan het doen dat ik dat wel eens zou kunnen vergeten :)
Gros bisous XX


No comments:

Post a Comment