Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: let's get very personal.


Hi! 
Dit keer iets helemaal anders, iets wat ik nooit eerder heb gedaan... Een TAG!!
Ik zag deze bij Ella en vond het een leuke tag! Een tag is een soort vragenlijst die alle bloggers mogen/kunnen overnemen... Je zal wel zien :) 

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Jep, helemaal!
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk gisterenavond :$
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Jaah, frietjeeees! Altijd. En chips... Hmmmm! En Ice Tea Green... En OMG stop! Dat is allemaal slecht voor de lijn en het mag niet van mijn buikje. Snik...


Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn beste vriendin, Lotte, om bij mij te blijven slapen en morgen lekker te shoppen! Love you, babe! <33
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Liever dan toch geen... Mijn ideaal zou zijn: twee kinderen, een jongen en een meisje. Maar niet meer. Zeker niet. Tien kinderen, jongensjongenstoch... Hoe kan je dan leven!?
Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn mama en broer die een spelletje aan het spelen zijn en mijn papa die boven een vergadering heeft... En mijn computer die SUPERveel lawaai maakt... Volgens mij is hij aan het crashen ofzo...
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Jep, met één lange zijde tegen een muur, de achterkant ook tegen een andere muur en de voorkant tegen een soort balustrade, want mijn bed staat op een soort 'verdiepje' in mijn kamer... Moeilijk uit te leggen :)
Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik nog veel voor school moet doen, dat ik wil gaan shoppen en dat ik The Voice Van Vlaanderen wil kijken en ga 'zondigen'... Met CHIPS :D
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Jep. Ik vind dat vrienden op elkaar moeten kunnen rekenen, anders zijn het geen vrienden. Als er één van mijn vrienden een probleem heeft zal ik die steunen, zeker weten!
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn mama... Ja, misschien een saai antwoord, maar BOEIEHH...
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Zweten :) En black-outs krijgen.
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ehmm... Ik weet het niet, er zijn goede en slechte mensen... Snap je? Er zijn wereldredders en misdadigers... Maar ik denk in het algemeen NIET. Omdat wij maken eigenlijk de natuur kapot, denk maar aan al die uitlaatgassen... Als straks de wereld ontploft of weet ik veel, is dat onze schuld...
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Neen. Mijn mama en beste vriendin komen in de buurt, maar ook wij hebben soms meningsverschillen...
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Jah, dat het weekend is! YEAAHHH! :)
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet letterlijk, maar ik weet dat mijn ouders bijvoorbeeld er altijd voor mij zullen zijn.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja. Ik heb daar al enkele keren in mijn leven aan gedacht, was er maar een terugspoelknop ofzoiets. Dus ja.
Vertel jij je ouders alles?
Hmm... Alles dat bijlangrijk is voor hen wel, ja. Behalve als ik hen daarmee kan kwetsen ofzo...
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Absoluut! Ik vind roken het vieste wat er is! Het zou niet eens mijn vriend zijn als hij rookt. Dat vind ik echt een enorme afknapper!
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Euhmm... Ik kan niet in de toekomst kijken ofzo, hoor!?
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Nee. 
Denk je meer aan het verleden, de toekomst of het heden?
Ehmm... Allemaal eigenlijk. Maar vooral de nabije toekomst. Wat ik morgen zou gaan doen, wat voor huiswerk ik nog moet maken, ...
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Doordeweeks, met school, 9 à 10 uur denk ik. Maar ik heb wel 10 uur nodig :) In het weekend of in de vakanties is het meestal anders. Later gaan slapen, maar ook later opstaan!
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Euhmm... Geen idee, moet je aan mijn vrienden vragen! Ik denk dat ik thuis een moeilijk persoon ben, maar op school... :) Ik weet het niet!
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Eumm... Nee?
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Plat water. *Gaaaaaaap*
Welk soort bed heb jij?
Een simpel éénpersoonsbed, maar ik wil graag een tweepersoonsbed. Ik heb wel een soort net boven mijn bed hangen, jeweetwel... #hoenoemtdatding #Lookatthepicture
BRYNE Net IKEA Machinewasbaar.BRYNE Net IKEA Machinewasbaar.

Hou je van de regen of haat je het?
Hangt er vanaf... In de zomer haat ik het, in de herfst vind ik het vaak gezellig, als je dat thuis zit met een filmpje op... Zalig :)
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Niet dat ik weet... 
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik ben wel altijd vrolijk, toch waar anderen buiten mijn ouders bij zijn, soms zelf iets té ;)
Maar diep in mezelf men ik wél een pessimist.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met een vriendin, waarmee ik mee naar school reed toen het sneeuwde/vriesde/regende/weetiknietmeer.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat was denk ik Bengeltjes van K3! :D Ik was er met twee vriendinnen naartoe geweest en het was echt super! Lekker kinderachtig doen enzooo xD Het is een hilarische film, echt een aanrader ;)
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Eum... Ja, denk ik, maar ik zou niet weten door wie/wanneer/waar/...
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik zou vooral veel vrienden en vriendinnen uitnodigen maar echt een feest niet... #budgetnood :) 
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Geen één van de twee! Het liefst ga ik shoppen, afspreken met vriendinnen, naar de film, ...
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Niet uiterlijk, maar ik val wel op lieve jongens, die vooral veel aandacht voor me hebben en niet stoerder doen dan ze zijn. Wel jongens met humor, maar niet overdreven. Een zachte, lieve jongen die me beschermt... Oké, stoppen met dromen, Amber!
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik denk van wel, maar ik zou niet weten wie. Mijn broer misschien?
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Neuh. De laatste tijd wel meer dan vroeger, maar niet overdreven. Vind ik.
Ben jij snel jaloers?
Helaas wel ja. Als er een vriendin/familielid/om het even wie nog maar even een leuk momentje met iemand anders heeft, of hoe leg je dat uit, ben ik al jaloers. Onzeker: vind die persoon me nog wel leuk genoeg?
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Geen kleding, wel NAGELLAK!! <33
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Iedereen van wie ik van hou <33
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Hoeven andere mensen niet te doen, daar zorg ik wel zelf voor :)
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee...
Wat doe je morgen?
Tekenschool - studeren - bij oma gaan slapen
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee totaal niet! Ik wordt helemaal niet zo snel verliefd, maar als ik verliefd ben, ga ik er wel voor!
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
#Hetzelfde als 'Mis je iemand?' ... Toch?
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Eum... Nee!?
Houd je van suikerspinnen?
OMG jaaaah!! Zo zalig zoet, helemaal iets voor mij! Wie houdt daar nu niet van? Wel slecht voor de tandjes en voor het buikje...
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn mama... (wedeensaaieantwoordenzeg!)
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Jep, in de auto op skivakantie vorig jaar, tegen de schouder van mijn oma.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 5je. Het was zeker geen topweek, veel stressy momenten enzo...
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Niet echt eigenlijk, meisjes begrijpen me veel beter.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Zzzzzzzzzzzlapen
Wat is je stemming op dit moment?
Yes: weekend! En oh-noo: Veel huiswerk/spreekbeurten :$
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn broer, dat hij eindelijk eens van de WC moest komen! :)
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Jep, dat ik een winactie op Youtube heb gewonnen ;) Maar niet écht supersuperblij met iets...
Met wie was je gisteravond?
Met mijn familie voor TV.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nope.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
De jongen!!
Heb je plannen voor dit weekend?
Jep; veel studeren, afspreken voor een vriendin, bij mijn oma blijven slapen, ...

Ziezo, dat was de TAG! Veel hé? Ik denk dat ik hier zeker een uur aan bezig ben geweest ;) Laat even weten of jullie TAGs leuk vinden, of ik ze meer moet doen, zo ja welke... Of laat gewoon weten welke soort berichten jullie leuk vinden om te lezen...
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment