Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Cute nailpolish #1


Hoihoi!
Dit is een berichtje van mijn vorige blog, ik vond het wel leuk dus ga ik het ook aan jullie tonen!
Het wordt een... Nailpolish!
 De eerste op mijn blog, maar als jullie het leuk vinden zet ik er nog wel wat op!
Makkelijk, origineel en cool: KRANTENPAPIERNAGELS! <3
Het voordeel van deze nailpolish is dat het ook perfect met korte nagels kan - zoals bij mij.
Veel plezier met het maken én met het resultaat! 

Wat heb je nodig?
* Een base coat
* Een lichte kleur nagellak, zoals wit, crèmekleur, zachtroze, mint, ...
* Een krant met letters (!)
* Alcohol of gewoon water in een potje/kommetje
* Een top coat (doorschijnende nagellak)
Hoe ga je te werk?
* Lak je nagels eerst met een base coat. Deze vind je in alle merken wel in de vaste collectie. Een base coat beschermt je nagels tegen de kleur en samenstelling van de nagellak zelf.
* Lak je nagels in een lichte kleur, bijvoorbeeld crème, zachtroze, mint, lila, wat jij het mooiste vind.
* Scheur het krantenpapier, terwijl de nagellak droogt,  in kleine stukjes, iets groter dan je nagels, je hebt in totaal 10 stukjes nodig - voor elke nagel één.
* Doop je vingertoppen even in de alcohol. Ik heb het met water gedaan, dit lukt ook wel... Maar het beste resultaat verkrijg je met alcohol.
* Leg vervolgens de stukjes krantenpapier op je nagels - hand per hand - en druk voorzichtig aan.
* Blijf aandrukken en na een tijdje haal je het stukje krantenpapier er voorzichtig af.
* Je kan nu best je nagelriemen reinigen, want de alcohol kan je nagelriemen irriteren.
* Als laatste doe je een top coat over je krantenpapiernagels heen. Dit geeft een leuke touche aan je nagels, en het zorgt ervoor dat je nailpolish er lang opblijft en niet begint af te bladderen. 
En? Wat vinden jullie ervan? 
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment