Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

DIY; lovely opbergbox

Hoihoi!
Allereerst wil ik even zeggen...

Vrolijk Pasen!!
Heb je trouwens mijn nieuwe lay-out al gezien? Ik vind hem cute ^^
Bon, vandaag heb ik een do-it-yourself voor jullie. Jeuj!!
En dan nog ééntje die je supermakkelijk maakt. Want we hebben er allemaal wel eens last van: je hebt te veel random spullen en weet niet meer waar je ze allemaal kwijt moet.
Je kamer staat overvol met losse spullen en je wilt ook nog een beetje rond kunnen wandelen... Opbergen is dé oplossing, maar zo'n saai doorzichtige box vind je maar niks...
Kan je jezelf hier helemaal in vinden? Wel, ik ook, en daarom deze DIY!
Je hebt weinig spullen nodig, hoeft er helemaal géén geld in te steken en het is binnen het half uur klaar. Dat is alles wat we willen voor een perfecte DIY, toch? Have fun!

Wat heb je nodig?
* (Oude) schoenendoos
* Lijm
* Leuke foldertjes of tijdschriften met mooie foto's of prenten
* Schaar
* Eventueel steentjes, schelpjes, strikjes, lintjes of andere leuke items - je kan er alle richtingen mee uit.
Hoe ga je te werk?
* Knip leuke plaatjes en foto's uit tijdschriften, brochures, foldertjes, ... en plak ze op de schoenendoos. Houd wel rekening met de oppervlakte van de doos...
* Alles helemaal volgeplakt? Nu kan je nog versieren met ... versierseltjes :)
* Stop nu wat spullen in de doos. Dat zit er opgeruimder uit!
Tip: Je kan natuurlijk ook meerdere dozen maken, in verschillende formaten. Ziet er leuk uit en, het grootste voordeel; meer opbergplaats!
Veel succes én plezier!
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment