Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mini-shoplog H&M

Heey!!
Gisteren ben ik even gaan shoppen... 
Normaal gezien zou ik in Antwerpen uitgebreid gaan shoppen, een hele dag lang. Maar - spijtig genoeg - is er van alles tussengekomen en is dat niet gelukt...
Omdat ik toch nog héél even wou gaan shoppen, zijn we snel nog even in de H&M binnengesprongen. Ik heb maar drie dingetjes gekocht, maar ik hou van shoplogs en jullie ook :)


* Een superschattig wit topje met zwarte bolletjes en een zwart strikje; cute! 
En het was maar €4.95!
Can you believe that!?

* Een haardonut! Ein-de-lijk heb ik er één. Deze kostte maar €2,95...
Mijn mama wou deze voor mij betalen net als alle andere dingen trouwens, maar iets buiten kleding moet ik normaal zelf betalen omdat ze het supergrappig vond en nog nooit had gezien :)
Toppie!

* En als laatste; een witte T-shirt met een kattenkop wateenengwoord erop... Cute!! 
Deze was €9.95... Superrrr!
Binnenkort - in de paasvakantie - ga ik met mijn mama naar het shoppingcenter shoppen, en daar gaan we echt uitgebreid... Dus dan komt er nog wel een shoplog online!
Thnx 4 watching, gros bisous XX

No comments:

Post a Comment