Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Nagellakstash...

Hey!
Het laatste berichtje voor vandaag, last but not least! Het wordt namelijk - zodat je aan de titel kan zien - mijn nagellakstash! Ik heb samen 42 lakjes - denk ik, snel geteld -, waarvan 4 van mijn mama die ik bijhoudt en ik mag gebruiken. Laten we beginnen!


* Laten we beginnen bij Catrice. Ik heb - maar - drie nagellakjes van Catrice... Geen idee waarom eigenlijk. Ik wil er wel meer! 
* 360 Raspberry Fields Forever - de roze
* 810 ACid *bliksem* DC - de groende
* Million styles effect top coat C06 Godfather of Pearl - de glitter top coat

* Mijn Action nagellakjes :) Ik heb er best wel veel... Omdat ze zo goedkoop zijn! Als je ze apart koopt zijn ze amper €0,50 per stuk. OMG. De meeste nagellakjes heb ik in een pakketje gekocht; nóg goedkoper. SUPERRR!
* Een zelfgemaakte oranje nagellak, eerst was het een top coat en daar heb ik oogschaduw bijgedaan...  - de oranje
* Doorzichtige top coat
* Base coat met blauw-groene ondertoon
* Witte nagellak, samen met de laatste roze in dit rijtje in een crackle setje.
* DNC89 Moulin rouge - de nude nagellak
* Roze crackle coat
* Zes neon kleurtjes, zaten samen in één pakketje, blauw, paars, roze, groen, oranje en geel.
* Drie neon stripers, zaten ook samen in een pakketje, neon yellow / lime green / magenta

En dan Essence; dit is wel mijn favoriete merk nagellak. Omdat ze goedkoop zijn, €1,69 per stuk, en fijne kwaliteit. Ik ben ook heel erg enthousiast over de kwastjes van de nieuwe color and go-lijn. Hier komen ze:
* 146; That's what I mint
* 127; I love bad boys
* 132; Break trough
* 149; Hello marshmallow!
* 109; Off to miami
* 118; Little miss sunrise
* 113; Do you speak love?
* 06; Nude-glam-lijn; Cookies and cream
* Studio nails ultra strong nail hardener
* 14; Date with the night
* En als laatste; de 'onbekende' nagellakjes, of lakjes waarvan ik maar één of twee exemplaren heb.  Ik heb nu net nog een nieuwe van NYC, maar daar heb ik geen foto van...
* 2true; nummer 9 (?)
* Salomé; ??
* 42; 0711 Esmalte de uñas
* NYC; 208; Pier 17
* Only You by Flair; Magnetic Sapphire
* Dermacol; ??
* Fogan; striper; 08
* 2B; 31 en 15
* Claire's; 34 en 10 (?), komt uit een pakketje van zes nagellakjes.

Ziezo, dit is hoe ik mijn nagellak opberg. Het zit is een normale schoenendoos, allemaal naast elkaar, per merk gesorteerd. Mijn nagellakstash groeit soms nog dagelijks bij, zoals ik daarnet al zei van die nieuwe van NYC...
Dit was mijn stash, hopelijk vonden jullie het leuk!
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment