Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review: NIVEA crème

Hey lovies!
Ik snuffelde laatst nog wat tussen mijn foto's (op de computer :)) en ik vond deze productfoto's nog! Een tijdje geleden had ik van een aantal producten uit mijn stash foto's getrokken maar deze was ik vergeten. Dus, nu komt er nog een review! Ik denk dat hierna er nog ééntje komt...
Deze review is over de NIVEA crème. Het is een witte gezichtscrème, die je ook als dagcrème kan gebruiken. Dit is een mini die ik ooit gratis heb gekregen, maar je doet er echt heel lang mee! De hele winter heb ik hem gebruikt als ik een droge huid had. Dat werkt super! De verpakking is ondertussen wel al veranderd, maar je vind hem zeker terug!




Ik vind deze crème écht heel fijn, hij smeert fijn open, trekt heel snel in en voelt helemaal niet plakkerig aan. Perfect! Maar je merkt niet direct een verschil de volgende dag... Na een weekje pas, maar dat maakt niets uit voor mij. Ik ben er heel tevreden over en ik denk dat als deze mini op is, ik de grote versie ervan ga kopen.
Een aanrader!
Gros bisous XX


No comments:

Post a Comment