Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog #2

Hoihoi!
Ik ben onlangs met drie vriendinnen naar het winkelcentrum geweest, en dat betekent: SHOPPEN!
Ik had er superveel zin in en het was ook echt geweldig. Ik heb niet zo veel gekocht, dat komt omdat ik gewoon deze tijd heel veel ga shoppen, en ik niet blut wil worden... Oh, en sorry voor de onscherpe foto's, ze zijn met mijn IPod getrokken, toen het al donker was buiten...
Okay, let's get started!

* Als eerste heb ik een smoothie voor mezelf gekocht, van de ZEST-smoohie bar. Het was een 'kiwi king', als je dat interessant vind om te weten, en hij kostte €4. Best veel, maar de smoothie was echt overheerlijk! I love it!
* Dan heb ik - eindelijk - van die superschattige tapejes met printjes gekocht. Hier ben ik zo blij mee! In de HEMA kocht ik ze, en ze waren €3, 25 (voor 4 tapejes) Echt heel cute patroontjes, super!
* Dan heb ik een conditioner van Rituals gekocht, 'Shikakai Secret', een mini van €4. Ik kreeg er ook een testertje bij, dat haalde me over de streep hem te kopen :) Ik had deze al eerder gekocht, en vond hem echt superfijn, en daarom heb ik hem opnieuw gekocht...
* Ooh, hier ben ik zoo ongelooflijk blij mee; snorrenoorbellen! Ze waren €3,95 en ik was lang aan het twijfelen. In de Claire's hadden ze ook supercute speldjes, maar ik heb toch voor deze fantastische oorbellen gekozen. Achteraf gezien ben ik wel blij dat ik deze gekocht heb. Look how cute they are!
* Dan, een superschattig haarspeldje! Hier ben ik ook heel blij mee, hoewel ik twijfelde. Het is een superzacht stofje, wit met roze - op de foto lijkt het, door het donker, oranje - bolletjes. Cute! En dat voor €2,95, in de Veritas. Ik heb hem vandaag al de hele dag in en het glijdt totaal niet weg! Super kwaliteit en prachtig <3<3
* In het winkelcentrum zijn bij ons toiletten van '2theLoo' ofzoiets, en als je naar het toilet gaat krijg je een kortingsbonnetje van €0,50. Daarmee heb ik dit gezichtsmaskertje gekocht, met dat bonnetje moest ik maar €1,50 betalen. Super voor zo'n maskertje! Ik heb hem nog niet getest, maar hij ziet er zo schattig en leuk uit :)
* En dan, last but not least, dit geweldige boek. Ik wou de film heel erg graag zien, maar toen kwam ik het boek tegen in Boekenvoordeel. 'Confessions of a shopaholic'!! De film is trouwens vanavond op tv, ik heb hem meteen opgenomen en ga hem zeker kijken! Dit is echt mijn favoriete aankoop. Eerst was hij, zoals je op de gele sticker kan zien, €15,-, maar ik kocht hem voor €5,99 !! En het vervolgverhaal zit er ook bij! Hier ben ik echt super excited over. Ik kan niet wachten om hem te lezen!

Mijn drie favorieten zijn echt wel het boek 'Confessions of a shopaholic', het speldje van de Veritas en de snorrenoorbellen... Ik ben echt superblij met alles, en het uitstapje op zich was ook echt geweldig. Want ik HOU van SHOPPEN en van mijn VRIENDINNEN! <3<3
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment