Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Action

Hoihoi! 
Vandaag een shoplog van - rarara - de Action! JEEEJ!
Ik ben serieus anderhalf uur binnen geweest, maar ik heb me geen seconde verveeld...
 Ik heb niet zo veel gekocht, het kan er mee door :) Ik denk in totaal 9 verschillende dingen... 
Maar toch ben ik superblij met al de dingen die ik heb gekocht... 
Laten we snel beginnen! <33
--Dusklikopmeerlezen--



                                 
Als eerste heb ik deze geurkaars gekocht. Het is de geur Lovely Berries en OMG, die geur is echt overheerlijk. Ik mag eigenlijk geen kaarsen op mijn kamer, maar hij is ook niet bedoeld om op te branden. Ik ga hem op een schattig, wit plateautje - die ik al eerder gekocht had bij de Action - zetten, samen met een rode roos... Romantisch & schattig, toch?
€1,15
------------------------------------------------

Als tweede heb ik dit schattige... Ding gekocht. Ik weet niet hoe je het moet noemen... Volgens mij was het een sleutelhanger, maar ik heb het 'ding' dat eraan hangt er afgeknipt en ik ga er denk ik een broche ofzo van maken... Maar nu vind ik het ook al cute, gewoon zo een schattig knuffelbeestje... 
€0.69
--------------------------------------------------------


Dan heb ik de welbekende Max Nail Stripers. Voor degenen die niet weten wat stripers zijn: het zijn nagellakjes met een soort heel dunne penseeltjes, waar je gemakkelijk nail-art mee kan doen. Ik heb ze in de neon-versie: knalgroen, felgeel en neonroze. I love this!
€1,39
-----------------------------------------------------



Dan heb ik - eindelijk - masking tape! JEAAHHH! Ik ben zo lang op zoek geweest naar deze plakbandjes met leuk motiefje erop en eindelijk heb ik ze gevonden! Helaas waren ze bijna allemaal uitgeput, alleen deze waren er nog - nu niet meer, héhé - en een roze en paars met ruitjes. Ik vond deze de mooiste en besloot ze mee te nemen!
€0,79
--------------------------------------------------------


Bij de beauty-afdeling kwam ik deze lippenbalsem tegen... Hier is niet veel over te zeggen, een lippenbalsem is gewoon altijd handig en ik besloot hem mee te nemen. Het is een roze, met aardbeismaak. Hmmmm!
€0,72
--------------------------------------------------------


Ook zag ik deze body butter en ik was meteen verkocht. Het is de Paradise Pink... Ik zocht al lang een body butter en was eugenlijk van plan er één van Rituals te kopen. Het merk van deze body butter is - blijkbaar - het nagemaakte Rituals... En deze rook zo lekker dat ik hem kocht.
€1,99
---------------------------------------------------


Ik heb ook nog deze grote pot vasseline meegenomen. Ik heb deze gekocht omdat ik van plan ben lipgloss te maken met vasseline en oogschaduw, en ik kwam deze tegen voor een Actionprijsje en deze kon ik toch ook echt niet laten staan. Je kan hem natuurlijk ook gewoon gebruiken als verzorgende lippenbalsem...
€1,15
-------------------------------------------------


Als voorlaatste heb ik deze rode IPodstandaard gekocht... De Action noemt het een 'phonestandaard', maar ik gebruik hem om mijn IPod in te zetten. Superhandig!
€0,49
--------------------------------------------------- 

En als laatste deze twee opbergdoosjes. Ze hebben elks drie schuifjes en ik zocht echt al lang zoiets om mijn verzorgingsproducten (dat woord klinkt echt chique!!) in op te bergen... Die stash stelt niet zo veel voor hoor :)
€1,69/stuk
------------------------------------------------------
Tadaaaa, mijn shoplog!! Joepie. Dit was dus mijn Action-shoplog, hopelijk vonden jullie het leuk :)
Gros bisous XX



No comments:

Post a Comment