Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: 25 questions

Hoi allemaal!
 Vandaag weer een TAG voor jullie! Ik merkte aan het aantal pageviews dat jullie TAGs wel leuk vinden, daarom vandaag de '25 vragen/questions TAG'! 
Dit zijn gewoon 25 random vragen waar ik zo goed mogelijk op ga antwoorden... 
Ik ga wel niet té persoonlijk gaan - dat begrijpen jullie wel, denk ik - dat vind ik een beetje vreemd op een openbare blog...
Bon, genoeg gebrabbeld, let's get started!


* Heb je huisdieren?
Jep, één lieve, schattige, zachte, grijze kater. Hij is zo cute enzooo!
Hier lijkt hij op... Niet een echte foto...
* Noem drie dingen die bij je in de buurt liggen.
Laptop, huistelefoon en een kommetje waar net eten inzat, maar nu niet meer :(
* Rijd je in een auto? Zo ja, heb je al een ongeluk veroorzaakt?
Euhmm... Hallo, ik ben 13!?
* Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Kwart over 7 :'( #School
* Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Ik denk dat dat gisteren voor school was...
* Wat zegt je laatst gekregen sms?
'Ja, gij? X' ... :) Ik had gevraagd of die persoon naar de tekenschool kwam (klinkt saai, maar er is altijd veel sfeer en het is super <33) en dat was dus die persoon haar antwoord :)
* Wat is je ringtone?
Ik heb niet één bepaalde ringtone, maar bij mij kan je het afstemmen op wie er belt... #Moeilijkuitteleggen Het zijn dus veel verschillende melodietjes/liedjes.
* Ben je ooit naar een ander land geweest?
Of course: Corsica (eiland in de buurt van Italië), Frankrijk, Amerika (Florida <33), Oostenrijk, ...
* Hou je van sushi?
Geen idee eigenlijk, ik heb het nog nooit gegeten! Het ziet er eigenlijk - als ik eerlijk mag zijn - echt ranzig uit :)
* Waar haal jij je boodschappen?
Ik ben 13 - zoals ik net zei - dus ik doe nog niet echt zelf boodschappen. Maar als ik eens iets moet gaan kopen dat we niet meer hebben en we hebben het dringend nodig ofzo (Wat een uitleg mensen wat ben ik hier goed in! *NOT*) , dan rij ik even met de fiets naar de Spar, want dat ligt het dichtste bij mij thuis.
* Heb je ooit medicatie genomen die je helpt in slaap te vallen?
Euhm nee, volgens mij niet...
* Heb je broertjes of zusjes?
Jep, ik heb twee jongere broers. Acht en tien. Geen commentaar.
* Heb je een computer of een laptop?
Laptop, duhh! Zelf mijn oma heeft geen computer meer!
* Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Op 20 augustus wordt dit meisje 14 jaartjes oud. #Nogzolaahaang!
* Heb je een bril of draag je lenzen?
Nope, mijn oogjes zijn zo gezond als twee schattige visjes! #Okédatwasraar.
* Heb je ooit je haar geverfd?
Euhh... Nee, ook nooit aan gedacht eigenlijk... Ik ben wel tevreden over mijn haarkleur...
* Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
The Voice Van Vlaanderen + chips + Sprite + dekentje = gezelligheiddd!!
* Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat was tijdens een superemotionele film die op tv was :) Geen idee welke/wanneer/... Alleen dat herinner ik me nog :)
* Wat is je perfecte pizza topping?
Euhmm... Mozzarella, véél ananas, bacon, champignons, en een lekkere krokante korst... Jummie!
* Wat vind je lekkerder: een hamburger of een cheeseburger?
Een cheeseburger heb ik nog nooit gegeten - shame on me - dus weet ik natuurlijk ook niet hoe het smaakt :) Dan ga ik maar voor een hamburger, maar wel zonder augurken want IEUWWW wat zijn augurken ranzig!
* Heb je ooit een all-nighter gehad?
WTF is dat!? Ik denk van niet, maar ik heb geen idee wat het is :)
* Wat is je oogkleur?
Blauw-groen-grijs achtig :)
* Kan je het verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?
Jep, zeker weten! Voor mij is Coca Cola de 'echte' en Pepsi de namaak, gefakete Cola :) Coca Cola is dus véél lekkerder. Echter.
* Hoe is het weer vandaag?
Het is nu avond, maar vandaag was het redelijk weer, voor deze tijd van het jaar. Droog, niet warm maar ook niet te koud. Amai, ik lijk wel de weerman :D

Ziezo, dit was mijn TAG! Hopelijk vonden jullie het leuk en... Je mag deze TAG gerust overnemen op jou blog - zonder antwoorden uiteraard :) . Gros bisous XX



No comments:

Post a Comment