Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: Als ik een ... was, dan was ik een...

Hey lovies!
Mijn tweede bericht voor vandaag... Aardrijkskunde zit ondertussen in dit hoofdje hier dus heb ik weer tijd voor nog een blogberichtje! Dit keer weer een TAG... Ik zag deze bij Henna en vond hem echt leuk! Daarom besloot ik hem over te nemen... Bij deze :)

* Als ik een maand was, dan was ik augustus
Augustus is echt mijn favoriete maand! Omdat het dan zomer is, vakantie, in augustus gaan we altijd op reis met ons gezin en... Ik verjaar dan! Jeeej!
* Als ik een dag was, dan was ik zaterdag
Weekend! s'Morgens heb ik ook tekenschool - wel vroeg: om half 9 :$ - en dat is altijd super <33 Dus ik kan niet uitslapen, maar dan doe ik dat zondag wel :) Voor de rest kan ik gewoon relaxen en chillen... Zalig! 
* Als ik een tijdstip was, dan was ik 19 uur
7 uur 's avonds dus... Hier ben ik meestal klaar met mijn huiswerk en zit ik te chillen voor de computer of tv. Het leukste moment van de dag!
* Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Omdat ik een vrouw ben, en vrouwen komen van Venus :) Maar ook omdat de godin Venus de godin van de liefde is, en liefde is het mooiste wat er is... Mijn ridder op het witte paard heb ik nog niet ontmoet, maar wie weet...
* Als ik een dier was, dan was ik een poesje
Poesjes, katjes, kittens, OMG zo cute! Het zijn echt mijn lievelingsdieren, ze zijn zo schattig en speels... Zelf heb ik ook een kat, het is een schatje!
* Als ik een richting was, dan was ik zuid
Omdat het in het zuiden het warmste is :) 
* Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed
Een gezellig, lekker zacht bed met een overvloed aan kussens waar je lekker ik kan snoozen en slapen... ZALIG! PS: ik hou van slapen - als ik moe ben :)
* Als ik een vloeistof was, dan was ik Ice Tea Green
Zo lekker! Hiermee kan ik echt volledig zen worden! Echt een dikke aanrader!
* Als ik een boom was, dan was ik een bonsai
Ken je ze? Die kleine, schattige boompjes, perfect voor op je kamer! Ik vind ze echt cute :)
* Als ik een gereedschap was, dan was ik een boor
En vraag me niet waarom, ik heb zo lang over deze vraag nagedacht :) Ik denk... Omdat ik het cool vind :D
* Als ik een bloem was, dan was ik een roos
Zo romantisch! Een rode roos, kan het schattiger?!
* Als ik een weersoort was, dan was ik een felle en warme zonneschijn
Dat is waar ik het meeste van hou; warmte, zomer, ...
* Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een ukulele
Haha, dat vind ik gewoon zo'n grappig en schattig instrument! Ik ben totaal niet muzikaal, maar een ukulele vind ik echt leuk...
* Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een grote glimlach
Want plezier maken doe ik supergraag met vrienden... Lachen is mijn leven!
* Als ik een kleur was, dan was ik rood
Vooral in combinatie met witte bolletjes, hoe cute! Dat vind ik echt een toffe print :) Mijn kamer is ook rood geschilderd, met rood-met-witte-bolletjes-accesoires... Wat ik echt super vind!
* Als ik een emotie was, dan was ik enthousiast
Ik ben ook héél vaak enthousiast, soms iets te overdreven - hyper - maar dat is hoe ik ben, en als je dat niet accepteert, is dat maar zo!
* Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei
Hmmm... Die lekkere, rode vruchtjes zijn echt hemels! Ze doen me zo denken aan de zomer, ze zijn zo zoet... Heerlijk gewoon!
* Als ik een geluid was, dan was ik het geluid van een rits
Jah, dit klinkt echt raar... Maar als we in de zomer gaan kamperen, slaap ik altijd met mijn broer in een tentje. Het geluid van die tentrits is zo fijn! 's Morgens word ik dan altijd wakker met dat geluid, ik kom uit mijn tentje, rek me goed uit en snuif de heerlijke warme buitenlucht in!
* Als ik een element was, dan was ik water
Want ik vind het heerlijk om in de zee te zwemmen...
* Als ik eten was, dan was ik een pakje frieten
Hmm, echt mijn lievelingseten! Vooral met mayonaise gemengd met ketchup, en samen met een boulet. Dan nog een glaasje cola en ik geniet er echt van!
* Als ik een auto was, dan was ik een hippiebusje
Dat is mijn droom; samen met mijn (toekomstige) vriend met een hippiebusje naar Amerika. Met een matras achterin. Wat eigenlijk niet kan, met de auto naar Amerika...!?
* Als ik een plek was, dan was ik Parijs
Zo'n romantsiche, gezellige stad, waar je zalig kan shoppen, eten, cultuur opsnuiven, ... Ik ben er al drie keer geweest en wil er nog veel meer naartoe!
* Als ik een stof was, dan was ik kant
Dat is zo romantisch! Ik vind kant echt heel mooi verwerkt in kledingstukken... Zo lief en schattig... Helemaal mijn stijl!
* Als ik een smaak was, dan was ik zoet
Ik ben een echte zoetebek! Alhoewel, de laatste tijd kan ik ook wel genieten van chips...
* Als ik een voorwerp was, dan was ik een kussen
Zo zacht en fluffy! Haha sorry, fluffy is echt mijn woordje :)
* Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een mond
Ik vind dit raar om te zeggen, maar ik vind monden mooi :) Ook een groot voordeel: je kan ermee babbelen! En dat is nu net waar ik van hou :)
* Als ik een liedje was, dan was ik Let Her Go van Passenger
Mijn favoriete liedje! Zo romantisch, meeslepend en emotioneel. Meer kan ik er niet over zeggen...
* Als ik een paar schoenen was, dan was ik Vans
Ik heb geen Vans, maar wil er echt supergraag! Ze zijn zo mooi, casual, ze passen overal bij, geweldig! 

Voilà, dit was mijn TAG! Hopelijk vonden jullie het leuk...
Gros bisous XX

No comments:

Post a Comment