Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: bloggen

Hoihoi!
Echt waar, ik weet het, sorry. Sorry dat ik zo lang geen bericht meer heb geschreven! Examens, school, weinig tijd en inspiratieloos... Verschrikkelijk! Maar in de volgende drie weken maak ik het goed, dat beloof ik! Want dan heb ik geen school en vakantie! Vandaag heb ik - weer - een TAG voor jullie. Ik zag deze op een blog, klik hier om er naartoe te gaan. En ik vond hem wel leuk, ik hou gewoon van TAGs... En neem deze TAG (de vragen...) gerust over op jou blog! Veel leesplezier!

Hoe lang blog je al?
Deze blog heb ik volgens mij iets van een twee maanden, maar hiervoor had ik een andere blog. Ik ga waarschijnlijk - in de paasvakantie, als ik tijd heb - de berichtjes die daarop staan overplaatsen naar hier, zodat jullie nog wat leesvoer hebben :)
Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
Dat hangt er vanaf... In het weekend/de vakantie/vrije dagen best veel, maar dat verschilt enorm. Soms heb ik zo van die dagen dat ik echt superveel inspiratie heb en dat ik rond de 3 uur blog, maar soms heb ik ook van die dagen - ken je het? - dat ik echt géén inspiratie heb... Of geen tijd, zoals tijdens de examens of drukke schooldagen. Maar gemiddeld denk ik ongeveer een half uur per dag...
Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
De meeste mensen weten het eigenlijk niet. Sommige vriendinnen, zoals Dalia en EmmaSophieEmma en Kaat weten van mijn blog en volgen hem. Sophie en Emma zijn ook beginnen bloggen door mij :) Mijn ouders weten het ook, maar het is niet dat ze me controleren ofzo, ze vinden het wel leuk, denk ik.
Hoeveel volgers heb je?
Momenteel heb ik amper 6 volgers, allemaal mensen die ik ken... Wat ik echt wel jammer vind, ik droom van een blog met 100 volgers... En ik ga voor die droom! Jeah!!
Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Eigenlijk komt her door meerdere dingen. Ik leerde Girlscene kennen via een vriendin, en tegelijk werd ik ook geïnteresseerd in fashion en beauty. Ik bekeek filmpjes op Youtube, shoplogs bijvoorbeeld, en bekeek ook enkele blogs. Ik begon blogs te volgen en uiteindelijk besloot ik om zelf ook een blog te starten, mijn vorige blog. Die ging vooral over lifestyle en ik verwaarlosde hem een beetje, maar toen kreeg ik weer de volle zin om opnieuw te beginnen, met deze blog! En ik ben nog lang niet van plan om te stoppen, ik ga voor die 100 volgers!
Wat vind je het leukste aan je blog?
Ik vind het vooral leuk dat je je kennis en tips kan delen... Dat je soms leuke reacties krijgt, dat je ziet dat mensen geïnteresseerd zijn in jou en je blog. Dit is niet bepaald wat ik leuk vind aan MIJN blog, maar aan EEN blog. Ik ben best wel trots op de lay-out van mijn blog, maar dat is zo raar om te zeggen :)
Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Als ik berichten schrijf, komt het idee meestal van Girlscene, andere blogs, tijdschriften, of gewoon van mijn eigen brain :) Meestal schrijf ik dan wel zelf de inhoud, het idee 'steel' ik van ergens anders. Maar bijvoorbeeld reviews of vlogs komen natuurlijk van mij :)
Heb je wel eens geen tijd of geen zin om te bloggen? Hoe los je dit dan op?
Vooral tijdsnood komt vaak voor bij mij. Het enige wat ik dan kan doen is hopen dat mijn lezers niet afhaken! Soms werk ik voor op vrije dagen, en dan publiceer ik die berichten de volgende dag, maar meestal is het onregelmatig; een paar dagen niets, en dan drie berichten op één dag...
Ziezo, dit was de TAG! Neem hem gerust over op jou blog, als je hem leuk vond. Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Je mag me altijd volgen, als je daar zin in hebt.
Gros Bisous XX

No comments:

Post a Comment