Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Boeken- en filmtips ♥

Hi!
Vandaag zet ik voor jullie even vier boeken en films even op een rijtje die ik jullie aanraad, of die ik zelf nog supergraag wil lezen/zien. Ben je benieuwd? Lees dan even mee! En heb jij nog leuke boeken- of filmtips? Zet ze dan zeker even in de comments!

* DVD: Ted
Inmiddels is hij al wereldberoemd, deze grappige beer Ted. Klik hier als je een recensie wil lezen en klik hier als je de trailer op Youtube wil bekijken... Ik heb al heel veel gehoord over deze film, maar ik heb hem jammer genoeg nooit gaan kijken in de bioscoop...

* DVD: Lol
Sommigen zeggen dat het een flop is, anderen vinden hem juist supergoed... Daarom ben ik er wel benieuwd naar! Het 'idee' vind ik wel leuk, dus volgens mij zal ik het wel een goede film vinden... Wie weet... Deze heb ik ook gemist in de bioscoop, en daar heb k spijt van :'( Klik hier voor een recensie en klik hier voor de trailer op Youtube. 

* DVD + boek : Shopaholic
Deze film heb ik al gezien, en ik vind hem echt leuk ^^ Er is ook een boekenreeks van, met zes delen; 1) Shopaholic!; 2) Shopaholic! In alle staten; 3) Shopaholic! zegt ja; 4) Shopalicious; 5) Shopaholic &baby; 6) Mini shopaholic
Ik heb het eerste en het laatste boek gelezen, en de film gezien (verfilming van het eerste deel). Ik wil echt alle boeken lezen! Ze volgen niet echt op elkaar, maar toch een beetje...
Echt een aanrader! Zowel de film én de boeken!
Tip: ikzelf vind de film beter dan het boek... Als ik de film had gezien, was ik nog bezig in het boek, en daarna had ik geen zin meer... Film en boek wijken wel wat van elkaar af...
Klik hier voor de trailer op Youtube en hier voor een recensie.

* Boeken: Gone
Wauw. Dit is geweldig. Soms vind ik de boeken iets te langdradig, en moeilijk te begrijpen, maar als je het goed leest kan je wel volgen. Meestal. Het is echt helemaal niet realistisch, en ik zou nooit, maar dan ook nooit op het idee kunnen komen. Er zit wel een goede verhaallijn in... 
Gone is een boekenreeks van 5 delen, ik ben bezig in het vierde boek.
1) Verlaten; 2) Honger; 3) Leugens; 4) Plaag en 5) Angst.
Echt, wauw. Supergoed. Maar je moet ervoor zijn. 
Gone heeft ook een eigen site, waar ik een synopsis vond, klik hier om die te lezen...

* Boeken + film: The Hunger Games
Jajah. Mijn all the time favourite! THE HUNGER GAMES! Ik heb het eerste boek, maar heb ze alle drie al zeker 5 keer gelezen ;) En de DVD heb ik, het eerste deel van de drie is verfilmd. Het tweede komt uit in november dit jaar, en het derde 1,5 jaar daarna. Ik kijk er zo naar uit! Het is dus een trilogie; 1) De Hongerspelen; 2) Vlammen; 3) Spotgaai. Ikzelf vind 1 en 2 beter dan 3...
Maar dit zijn zo'n goede boeken én films! Dikke, dikke, dikke aanrader!

* Boek: Dagboek, ...

Oh, dit is zo'n goed verhaal! Ik heb het ontdekt via Girlscene, het op het forum ervan. Wel een nadeel is dat je altijd door de reacties moet scrollen... Het verhaal is op het forum van Girlscene in kleine stukjes geschreven, en ik vind het echt geweldig. Het is niet professioneel ofzo, maar volgens mij waren ze wel bezig met het publiceren. Klik hier voor het eerste deel, 'Dagboek, ik heb een geheim', en klik hier voor het tweede, en laatste, deel, 'Dagboek, ik ben een tienermoeder'. Het is echt een sterk verhaal, het gaat over een onmogelijke liefde, maar uiteindelijk komt het toch nog goed. Ongeveer. Het komt wel goed, maar op het einde is het toch niet zo'n happy end. Ik moet zeggen dat ik een traantje gelaten heb ;)

* Boeken + films: Twilight

Volgens mij kent iedereen het wel; Twilight. The Twilight Saga. Dus eigenlijk hoef ik hier geen verdere uitleg over geven... Het is gewoon een aanrader. En Edward is knap ^^ En Jacob nog knapper ;O


No comments:

Post a Comment