Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mijn 10 favoriete producten ♥

Hoi lieve allemaal,
Vandaag een berichtje speciaal voor Emma en Sophie :)  over mijn 10 favoriete producten van het moment...Ik vond dat wel een keer leuk, zodat ik jullie ook dingetjes kan aanraden enzo...
Ze staan trouwens niet op volgorde, ik kon niet kiezen ;) En sommige foto's komen gewoon van het internet, en niet van mezelf... Ik heb geen fototoestel met goede kwaliteit, dus kreeg ik de producten niet goed op de foto...
Anyways, lees even mee :)

1) Deze face-wash van Nivea is echt superfijn! 
Hier was ik 's morgens altijd mijn gezicht mee, het is een zeep die je puistjes en onzuiverheden tegengaat. Mét resultaat! Ik vind echt wel dat het helpt.
Er zitten een soort kleine, donkerblauwe bolletjes in, om je gezicht een soort van te scrubben... Het is gewoon heel fijn! Je koopt hem gewoon in de supermarkt of drogisterij, ik koop hem altijd in de Colruyt ;) Ik of ja, mijn mama eigenlijk, heb hem al een paar keer opnieuw gekocht en ben er nog steeds superblij mee. Een aanrader voor als je ook wat last hebt van puistjes en onzuiverheden op je gezicht!
P.S.: De busjes op de foto's hebben zoals je ziet een andere lay-out, omdat Nivea al verschillende varianten heeft...
2) Als tweede, en dit is écht mijn grootste favoriet denk ik, deze roller van Garnier. Hij droogt de puistjes uit, en vermindert ook roodheid. Hier hou ik zo van! Je brengt hem 's avonds aan en 's morgens zie je dat de roodheid echt al veel minder is. Super! Ik heb deze in Kruidvat gekocht voor iets van een 7 euro... Je hebt er ook nog één met twee in één; ééntje die ook meteen camoufleert.
Maar die was iets van een 10 euro. Ik ben hier superblij mee, ook echt een aanrader!
3) Misschien vind je dit wat raar, maar deze haarborstel is ook echt super! Ik heb nog nooit zo'n goede borstel gehad, in 4 keer ben ik door mijn haar heen! Deze kocht ik ook in Kruidvat voor €4,45. Op zich misschien wat duur voor een borstel ik bedoel, je kan er makkelijk ook voor €1 vinden, maar het is écht wel zijn geld waard...
4) Jeej! Een lipsmacker! De enige die ik heb; een Coca Cola lipsmacker. Ik wil er echt meer, maar twijfel véél te veel als ik het zie liggen in de winkel. Heb ik het wel nodig? Is het geen verpilling? Maar ze zijn zo lekkeeeheer! Ze zijn gewoon perfect. Met zo'n lekkere smaak, hmm...
Laatst waren er in Kruidvat 8 lipsmackers voor €8. En nu zijn ze weg en heb ik spijt dat ik het niet heb gekocht!
5) Dit zomerse nagellakje van Essence vind ik ook echt heel mooi. Het is de 109 off to miami; een heel mooi, fris, zomers, koraalkleurig lakje. Het is echt supermooi voor in de zomer!
Ik kan er niet meer over zeggen, de kleur is gewoon prachtig en ik hou ervan. Jaj.

6) Ohw, sorry, maar hier vond ik geen scherpe foto van :$ 
Maar hier ben ik ook echt geweldig blij mee! Deze overcute snorrenoorbellen van de Claire's waren maar iets rond de €4! Ik heb ze momenteel ook in, ik vind ze zo leuk! Ze passen ook bijna overal bij, ook een voordeel. Dit zijn echt wel mijn meest gedragen oorbellen. Ze zijn gewoon mooi want moustaches zijn mooi en oorbellen zijn mooi dus moustache-oorbellen zijn supermooi. Let niet op mij. Ik ben hyper. Wéér.
Shikakai Secret 70 ml
7) Dit is een conditioner van de Rituals, een mini die €4 kostte. Hij heet: 'Shikakai Secret'... Ik heb hem al eens eerder gehad, en toen die op was kocht ik hem meteen opnieuw. Het maakt mijn haar echt superglanzend en zacht en het ruikt zo lekker! Misschien een beetje duur, want het is een mini, maar Rituals is, voor mij dan toch, redelijk duur. Wel zeker weten een aanrader!


8) Misschien niet echt iets wat met je uiterlijk te maken heeft, maar Lipton ice tea green is zó lekker! Ik kan hier echt niets meer over zeggen, koop het eens en proef. Misschien verschillen smaken, maar ik vind dit gewoon hemels! Aanradeeeer!


9) Eigenlijk is hier ook niet echt iets speciaals aan, een gewone Dove original deodorant. Maar een roller :) Dit is de eerste keer dat ik een roller-deo heb, mijn vorige waren allemaal sprays. Maar ik vind roller leuker :) Hij werkt gewoon prima, het geeft niet echt een specifieke geur af, gewoon de bekende Dove-geur. Ik kwam hem tegen in de Action, waar hij maar €1,79 was. Je kan hem natuurlijk ook gewoon in Kruidvat ofzo kopen, maar daar is hij iets duurder ;) Het is wel een kleine verpakking, maar dat vind ik juist handig om mee te nemen, naar school of op reis bijvoorbeeld.

10) Deze Hollister body mist is ook zo zalig! 
Het is de Crystal Cove en hij ruikt gewoon héérlijk!
Ik kreeg hem vorig jaar voor mijn verjaardag, heb hem al superveel gebruikt maar er is nog bijna niks uit! Echt een voordeel, het gaat totaal niet snel op.
Het ruikt een beetje bloemig, maar het is wel subtiel genoeg. Zalig!

Bedankt om dit te lezen! Het zijn echt allemaal, stuk voor stuk, reuze aanraders! Nummers 1,2,4,5,7 en 8 zijn niet mijn eigen foto's...
Dikke kus, Amber

No comments:

Post a Comment