Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My wishlist ♥

Hi people!
Ik vind het bij andere bloggers altijd superleuk om hun wishlists te lezen, dus om te zien wat zij graag willen hebben. Om inspiratie uit te halen.
Jep. Dus ik ga ook zo'n wishlist opstellen! Nou, opstellen...
Ik heb een soort notitieboekje waar ik allemaal 'lijstjes' in opschrijf, dus ook mijn wishlist :)
Lees mee als je benieuwd bent geworden!


* Longchamp tas
Jah, oké, misschien is het een beetje afgezaagd, en nakoperij is dat een woord!?, maar ik vind ze echt leuk! Misschien ook een beetje duur, maar ik spaar ervoor :) En ik weet niet eens zeker dat ik hem ga kopen, want dan zullen mensen misschien denken dat ik hem koop om 'erbij te horen'... Maar hij is zo mooi :')

* Een snorrenketting en -ring
Haha, ik hou gewoon van moustaches. En snorrenoorbellen heb ik al ;) Ik vind de zo leuk en lief en cute en ... Ze zijn perfect. Snorren zijn perfect. Yay.
* Fimo canes
Deze vind ik zo leuk! Voor nail-art, maar ook voor andere dingen. Of gewoon om te hebben. Ik ga deze denk ik op E-bay kopen, daar zijn ze supergoedkoop, en heb je superveel keuze. Supersupersuper.

* Een Hollister-joggingbroek.
Eerst: sorry voor de onscherpe foto :'( Ik vond er geen andere... Maar goed, ik heb dus echt een joggingbroek nodig. En die van Hollister zijn zo zacht en mooi... Deze wil ik echt! <3

* Een Balmi-lippenbalsem
Want hier heb ik al zoveel goeds over gehoord! Ze lijken me zo fijn, en lippenbalsems kan je nooit genoeg hebben :)

* Eén of meerdere nagelwielen
Klinkt misschien raar, maar ik zou het heel graag hebben om nail-art op te maken. Bij ons op school mogen we geen nagellak, en als ik een nail-art maak op mijn nagels bv. in het weekend, vind ik het zonde dat het er na twee dagen al af moet... En daarom deze! Hier kan ik lekker op experimenteren met mijn nagellak, super! 

* Stickers voor op je toetsenbord
Ooh, dit is zo mooi! Dit wil ik echt heel graag. Wég saai toetsenbord, hallo schattige laptop! OMG kijk nu hoe cute! I love this! Jammer genoeg weet ik niet waar je ze kan kopen, iemand een idee?

* Lage, lichtroze All Stars
Yeah, ze zijn besteld :D Deze wou ik echt al superlang, en gisterenavond heb ik ze besteld, online. Ze moeten ergens deze week aankomen, en nu ben ik superblij! Jeuj!
Dus deze mogen bijna geschrapt worden van mijn wishlist. Bijna.

* Een snorren-hoesje voor mijn IPod!
Ik heb nu wel al een hoesje, maar geen met een snor op. Moustaches zijn cool.
Ik zou dit echt graag willen hebben, hoe cute! En je hebt hoesjes in alle soorten met moustaches op, er is gewoon té veel keuze. Op E-Bay vind je er superveel, maar ik mag niet online kopen :'(
Echt jammer, maar ik blijf hopen!

* Lemony Flutter (LUSH)
Dan zou ik ook nog supergraag de welbekende Lemony Flutter hebben, van LUSH. Hier heb ik al zoveel goeds over gehoord, hij verzorgd je nagelriemen super! En mijn nagelriemen hebben dringend een nagelriemverzorger nodig ;) Hij kost wel 10 euro, en dan vind ik een beetje duur... Maar ik zou hem wel supergraag willen! Blijven hopen dat ik hem cadeau krijg, haha :)

PASPOP 225x300 Nieuwe collectie
* Paspop
Oké, misschien een rare afbeelding, maar dit is helemaal de stijl die ik in mijn hoofd heb! Dit lijkt me supermooi om op mijn kamer te hebben! Het is gewoon super. Ik heb er geen andere woorden voor. Wauw. Neem dit niet té serieus, ik ben - wéér - een beetje hyper... 
---------------------------
Ik wil nog zoveel meer, maar daar vond ik geen afbeeldingen van én dan zou het een oneindige lijst zijn, haha :) Hopelijk vonden jullie het leuk!

No comments:

Post a Comment