Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Action #2

Hallo allemaal!
Vandaag ben ik met de fiets naar de Action geweest - want ik hou van de Action - en heb - zoals gewoonlijk in de Action - een paar dingetjes gekocht. Het is echt zo'n winkel waar je niet kan buitengaan zonder iets te kopen.
Super, ik hou ervan!
En ik weet dat jullie van shoplogs houden - en zeker die van de Action - en daarom dit artikeltje.
Dit keer heb ik niet zoveel gekocht, of toch niet overdreven... In totaal kwam ik op een €10,80, voor 11 producten.
Supergoedkoop dus!
Als je benieuwd bent naar de spullen die ik heb gekocht - en de foto's - en de prijzen -, lees dan even verder :)

* Als eerste kocht ik... Popcorn!! Want ik hou van popcorn :) In dit doosje zitten drie zakjes, dus je kan drie keer popcorn maken. Je moet zo'n zakje in je microgolf(oven) stoppen en na 3 minuutjes heb je een grote kom vol! Super! Ik had deze al eerder gekocht en was er heel tevreden over... Deze kosten amper €0,89 en dus kon ik ze echt niet laten liggen. Een aanrader, trouwens!

* Als tweede heb ik plastieken mapjes/kaftjes gekocht. Het zijn 25 stuks voor €0,55. Dit had ik gewoon nodig. *Gaap*, dit is saai.

 
* Dan heb ik nog een peel-off maskertje gekocht. Het zijn er twee in één, voor maar €0,82! Dus eigenlijk maar 41 cent voor één gezichtsmasker, OMG! Het is een komkommermasker, en ik ga deze gewoon testen. Nu moet ik echt stoppen met maskertjes te kopen, ik heb een ladetje vol en er past nu écht niks meer bij...

* Dan heb ik ook nog balpennen gekocht, want balpennen zijn handig. Jupz. Het zijn 10 stuks, rode, zwarte en natuurlijk blauwe, voor €0,95. Eigenlijk zonde van het geld, want ze schrijven écht slecht. Ze moeten - voor mij dan toch - een beetje 'veren', ja, het is echt moeilijk om uit te leggen, maar deze zijn te 'hard'. Oké... Ik vind het niet raar als je me nu raar vind... Laten we maar gewoon verder gaan, dat zal het beste zijn, denk ik.

* Dit is een cadeaupakketje dat ik heb gekocht. Aan al mijn vriendinnen: niet kijken :$ Deze was trouwens €2,89! Ik heb deze gekocht omdat het altijd wel gebeurt dat ik opeens bedenk dat er een vriendin de volgende dag jarig is, en dan heb ik een probleem... Dus dit is eigenlijk een 'noodcadeautje'. Alweer vind ik het niet raar als jij me nu raar vindt...





* Dan heb ik twee keer twee plakbandjes gekocht dusvierintotaal. Ik ben echt verslaafd aan deze dingen! Je kan er in een paar seconden je saaie agenda/schrift/boekje/blad/weetikveelwatnogallemaal mee pimpen, geweldig! Ik heb er één met rood met witte stipjes, wat samen in een pakje zat met het iets dikkere blauwe met witte sterretjes, en een supercute wit met roze streepjes, wat samen in een pakje zat met het supergave, iets dikkere witte met schoentjes, handtasjes, parfum, ... Echt cool! Deze waren €0,79 per stuk... Kan je dat nu geloven?!


 
* Dan heb ik - alweer saai - markeerstiften gekocht. Markers. Geel - roze - blauw - groen. Zoals je kan zien... Behalvealsjeblindbentmaardankanjeditooknietlezenoké. Deze zijn €0,90 ...
* Dan heb ik dit übercoole 3D-notitieboekje gekocht. Er wordt Londen op afgebeeld, hoe cool is dat!? Ik ga het gebruiken voor mijn to-do-lijstjes, die ik hiervoor altijd op losse bladeren schreef, wat niet zo handig was... Echt supercool vind ik dit, en deze was maar €0,69 !!

* Bij de kassa zag ik dit drankje staan... Het deed me een beetje denken aan Arizona, qua verpakking dan. Maar ook qua inhoud, het is een soort green tea, en hij was er in 'original' en met granaatappel. Ik wou deze wel eens proberen en ging voor de 'original' en speelde op safe. Eigenlijk is het niet zo superlekker, maar het valt mee. Weet je, het was ook maar €0,55 dus ik dacht; als het tegenvalt, is het niet erg. Want wat is 55 cent nu in deze wereld!? Okédatwasraar.Weeral.
* Nu ga je me echt raar vinden. Ik kocht deze lijmroller. En ik had een typex nodig. Ja, lach me maar uit, doe maar, ik vond het zelf ook grappig :) Ik dacht dus dat het een typex was, ik kwam thuis en las - jah, toen pas, domme, domme, domme Amber - de verpakking en zag 'glue roller' staan. Een dubbelzijdige, maar daar ben ik natuurlijk niks mee als ik typex nodig heb. Oh-oww... Maar goed, een lijmroller komt ook nog wel eens van pas, niet? En ik heb pas een typex nodig over twee weken, na de vakantie... Geen ramp. Nét niet. Oh ja, deze was trouwens €0,98...
Ziezo, mijn shoplog! Hopelijk vonden jullie het leuk engrappig...
Volg, reageer, doe 'ns gek!
Gros bisous XX
PS: ik denk dat ik een beetje hyper ben. Jeuhj.

No comments:

Post a Comment