Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Antwerpen; clothes.

Hoi allemaal!
Vrijdag ben ik - weer - naar Antwerpen geweest... SHOPPEN! Yeaah!
Maar nu was het met mijn mama - en niet met mijn oma - en voor kleren - niet voor... rommel.
Ik heb toch nog wel redelijk veel gekocht; we zijn een hele dag geweest, maar de eerste twee, drie uur heb ik alles gekocht, daarna was ik moe ;)
Oh ja, ik ga niet bij alles de prijs zeggen, als je de prijs van een item wil weten, laat het me dan even weten!
Het was de bedoeling om een lente-/zomerjas te kopen en All Stars, maar we zijn teruggekomen zónder schoenen en zónder jas. Yeah right.
Bon, als je benieuwd bent naar wat ik heb gekocht, lees dan snel verder!
* Als eerste was ik bij een superklein en onbekend winkeltje, genaamd 'Five 2 ten", een winkel waar dus alles tussen de 5 en de 10 euro is. Ze verkopen sieraden, tassen, zonnenbrillen en ook... sjaals! Ik heb deze übercoole snorrensjaal daar gekocht! Is hij niet geweldig? En Emma, hij lijkt echt op de jouwe, alleen is die van mij met groene snorren... Snorryworrie! Vind je het erg? :')
Ik vind hem echt supermooi! En, het beste; hij was maar €6! Kan je dat geloven?!
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Bij de H&M heb ik maar één dingetje gekocht, maar wel iets wat al lang op mijn wish list stond... Deze supercoole pyjama! Ik ga jullie besparen om uit te leggen hoe het eruit ziet, ik denk dat jullie allemaal oogjes hebben gekregen om dat zelf te bewonderen.
Let niet op mij want ik ben raar.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


* Dan was ik bij de Pimkie en daar kocht ik een topje en een jeans-shortje... Bij het shortje zat ook een cool riempje, leuk detail! En het topje vind ik ook echt leuk, want ik hou van streepjes. En ik hou ook van de Pimkie. Jep.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


* Bij Appel's heb ik alleen een simpel wit topje gekocht. Saai hé? Ik had het gewoon nodig, voor onder het doorschijn-kleedje dat ik onlangs heb gekocht enzo... En ik had gewoon - kan je het geloven? - nog geen wit topje. Dus heb ik dat gekocht. Bij de Appel's. Leuk hé? Ja. Leuk.
Ik zei het al hé, ik ben raar. En hyper.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


* En dan, als laatste, de Only. Hier was ik als tweede en heb ik twee broeken en een sjaal gekocht. Leuk hé? Een muntgroene en zalm-/oudroze broek van Pieces en een leuke tunnelsjaal. Ik hou van die sjaal! Goed. Twee broeken en een sjaal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voilà, mijn shoplog! Nogmaals sorry voor mijn raar en hyper gedoe, maar ik ben SUPERBLIJ omdat ik net een nichtje heb gekregen :D Ze is vandaag geboren en ze is zo cute ^^
Gros Bisous XX

No comments:

Post a Comment