Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Antwerpen... :)

Haihoi!
Vandaag weer een... Shoplog! Jeujj!
Gisteren ben ik met mijn oma naar Antwerpen geweest met de trein. Klinkt misschien saai, met mijn OMA, maar ze is echt cool ^^
En ze houdt van shoppen jeujj ik ook! Sorry voor mijn rare gedrag, ik ben een beetje hyper!
Oh ja het was echt geweldig! We zijn de hele dag geweest, maar ik heb niet zo overdreven veel gekocht... Vrijdag ga ik nog eens naar Antwerpen, met mijn mama, voor kleren. Jeehaah!
Oké, in ieder geval; de shoplog! 
Eten en drinken <3
Cola - kaneelstok -  marshmellows

* 's Middags zijn we in de Délifrance gaan eten, OMG wat ben ik daar verslaafd aan! Het is gewoon een broodjeszaak hoor, zoals de Panos, maar die smosjes zijn echt the heaven! Daar kocht ik dus een smosje dat natuurlijk al op is en ColaOké, niet ineressant.

* In de 'Dille en Kamille' Nee, ik kende die winkel ook niet heb ik deze kaneelstok gekocht. O-ver-heerlijk! Het is moeilijk uit te leggen, maar als je zoals mij heel erg van kaneel houdt, ga je dit ongetwijfeld ook super vinden! Dit zalige goedje kostte €0,95.

* Dan kocht ik in de HEMA een zak gekleurde marshmellows of hoe schrijf je dat... Dit klinkt afgezaagd maar: OMG ZO LEKKER! Het was maar €1,- voor écht veel spekjes, dus dat kon ik niet laten liggen. Ik denk dat ik hier een soort van verslaafd aan geworden ben... Oepsie...

 Papierdingen enzo :)
Typex - krantje Lush - Joepie

* Ik kocht in een soort rommelwinkel die geloof ik 'Moments' heet, deze typex. Saahaai. *Gaap*. Oh ja, hij was €1,50. Hehe.

* Ik vind de Lush zo'n coole winkel! Je kan er van alles uitproberen en het ruikt er zo lekker! Jammer genoeg vind ik alles nogal duur, dus heb ik deze keer niets gekocht. Ik moét echt gaan besparen, want ik ben bijna blut en ik ga véél te veel shoppen. Oeps. Dit krantje lag trouwens gewoon bij de deur en mocht je meenemen. Er staat inspiratie enzo in... Ja.

* Een Joepie. Standaard Boekhandel. €1,70 Hij is 10 cent opgeslagen :'(
Leuk eh. Jeej.

 Kleding + accesoires; Forever 21
In de Forever21 heb ik amper 2 dingetjes gekocht, omdat ik vrijdag nog uitgebreid voor kleding ga shoppen in de Forever21. Kleedje - strikjes.

* Hier ben ik zo blij mee; dit superschattige kleedje is in the pocket! Jeahh! Het was maar €5,99! Heel erg afgeprijsd, vraag me niet waarom want er is niks aan. Het is echt een prachtig jurkje met een bloemetjesprint. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, kijk anders gewoon op de foto ;)

* En dan, last but not least, deze schattige strikjes voor in je haar! Ik heb besloten dat ik er meer wil :) Ik vind ze zo leuk staan! Ik had er al eentje; zie mijn vorige shoplog, van de Veritas, dat was €3,- voor ééntje. En dit zijn er drie voor €1,90! Dat vond ik echt goedkoop dus het ik niet getwijfeld en het meteen gekocht. Cute!

Voilà, mijn shoplog :) I know; ik heb echt niet veel gekocht, maar ik ben zó blij met mijn Forever21 (aan)koopjes! Jeeuj! I'm happy.
GrosBisousXx
PS: Sorry trouwens voor het verwaarlozen van mijn blog :'(

No comments:

Post a Comment