Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: 99 things

Hoihoi!
Ik las deze TAG op MadeByMalou en vond hem superleuk!
Je krijgt 99 'dingen' voorgeschoteld, en dan moet je zeggen wat je al hebt gedaan, en waar/wanneer/...
Moeilijk uit te leggen, maar lees verder, dan zie je het vanzelf wel :)
Het waren dus oorspronkelijk 99 'dingen', maar ik heb het een beetje ingekort tot 83, omdat ik het 1) te veel vond en 2) niet van alles wist wat men ermee bedoelde/wat het betekende.
Als je de volledige lijst wil zien, kijk je best even op de blog van Malou...
Ik heb bij de meeste dingen een verdere uitleg gegeven, maar de vetgedrukte 'dingen', zijn de dingen die ik al heb gedaan.
Lees je mee?

1) Je eigen blog gestart - Jupz, en die zit je nu te lezen. Ik ben bijna drie maanden de trotse eigenaar van deze blog.
2) Onder de sterren geslapen - Niet echt, alleen in een tent, maar dat telt niet, zeker?
3) In een band gespeeld
4) Naar Hawaii geweest - Was het maar waar.
5) Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel geven
6) Naar Disneyland geweest - Ja, één keer naar Disneyland in Parijs en één keer naar Disneyworld in Florida. Echt super!
7) Een berg beklommen - Geen hele berg, wel een deel :) 
8) Een bidsprinkhaan vastgehouden
9) Een solo gezongen - Fiuuw, gelukkig niet! En voor mijn part: nooit! 
10) Bungee gesprongen - Mijn ouders wel, maar ik zou het nooit doen. Eng!
11) Parijs bezocht - Jep, al een paar keer, maar ik wil er nog veel meer naartoe!
12) Naar een onweersstorm gekeken - Oh ja; het was in Corsica denk ik, een onweer boven de zee. Echt indrukwekkend was dat!
13) Jezelf een kunst geleerd - Als hulahoopen een kunst is, wel ja :)
14) Voedselvergiftiging gehad
15) Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen - Ooh, dit wil ik ook echt graag! New York... <3
16) Je eigen groenten geteeld - Bwa, wij hebben (hadden) een moestuintje in onze tuin
17) De Mona Lisa in Frankrijk gezien
18) Geslapen in een nachttrein
19) Een kussengevecht gehad - Waarschijnlijk wel, op een slaapfeestje ofzo :D
20) Gelift
21) Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was - Hihi, nee, ik ben braaf. *Angel*
22) Een sneeuwfort gebouwd - Hihi ja, een 'iglo'!
23) Een lammetje vastgehouden - Ow, cute!
24) Een marathon gelopen
25) In een gondel gevaren in Venetië - Lijkt me wel romantisch...
26) Een zonsopgang of een zonsondergang gezien - Een zonsondergang al een paar keer, aan zee, zonsopgang nog niet, dan moet je veel te vroeg opstaan, haha :)
27) Een homerun geslagen - Ja, als we met school L.O. hebben, doen we wel eens baseball, en ik heb vast wel al eens een homerun geslagen...
28) Op cruise geweest - Nee, maar ik zou het wel een keer willen doen in mijn leven. Lijkt me super!
29) De Niagara Falls in het echt gezien - Op foto's ziet het er al geweldig uit, laat staan in real!

30) Jezelf een nieuwe taal geleerd
31) Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn - Je hebt geen geld nodig om gelukkig te zijn! <3
32) De toren van Pisa in het echt gezien
33) Gaan rotsbeklimmen - Zoals ik net al zei, geen hele berg, dus dit wel, ja!
34) Michelangelo's David gezien - Niet in real, wel in mijn Godsdienst-map :)
35) Karaoke gezongen
36) Een geiser zien uitbarsten
37) Afrika bezocht
38) Op het strand gewandeld bij maanlicht - Jep, en daarvoor naar de zonsondergang gekeken; zalig!
39) Met een ambulance vervoerd
40) Een portret laten schilderen van jezelf - Wil ik altijd al eens laten doen, op een gezellig pleintje ergens ver weg, door een oude man... Hihi, sorry :)
41) Diepzee gevist
42) De Sixtijnse kapel in het echt gezien
43) Op de top van de Eiffeltoren geweest - Wel al een paar keer in Parijs, maar steeds véél te lang aanschuiven :'(
44) Gedoken of gesnorkeld - Gesnorkeld al wel, nog niet gedoken.
45) In de modder gespeeld - Ik herriner me nog zoiets, samen met mijn broer... Modderbadje :)
46) In een film gespeeld -  Niet in een film, wel in 'De wereld van K3', doen ik 8 jaar oud was :) Dat was met de klas, een prijs ofzo... Was wel echt supergaaf!
47) De Chinese muur bezocht - Die lijkt me prachtig!
48) Vechtsport les gevolgd
49) Rusland bezocht
50) Scouting-koekjes verkocht 
51) Op een walvistocht geweest (toeristisch) - Lijkt me supercool!
52) Bloemen gekregen zonder reden - Haha, nee :) Het zou wel leuk zijn... 
53) Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd
54) Wezen Skydiven
55) Een Nazi concentratiekamp bezocht
56) In een helikopter gevlogen - Misschien binnenkort, een kennis heeft net zijn helikopter-vlieg-diploma-ding en gaat een helikopter kopen, wie weet... :)
57) Een favoriet kinderspeeltje bewaard - Op zolder staan genoeg dozen. Vol. Voor 'als we die misschien toevallig nog eens nodig zouden hebben'...
58) Het Lincoln Memorial bezocht
59) Kaviaar gegeten - Ieuw, lijkt me eigenlijk echt goor!
60) Een quilt gemaakt
61) In Times Square gestaan - Was het maar waar. New York, hier wil ik echt nog eens naartoe!
62) Door de Everglades getoerd - Niet echt getoerd, wel geweest. Toen we in Florida waren. Leuwk.
63) Het wisselen van de wacht gezien in Londen - Oh, ik wil ook nog naar Londen!
64) Een bot gebroken - Volgens mij heb ik, toen ik net geboren was, mijn sleutelbeen gebroken. En ook is ooit mijn schouder uit de kom geweest, toen ik 5 was.
65) Passagier geweest op een motor - Een kennis (een andere dan die helikopterkennis) heeft een motor (nee, meer een scooter...) waar ik al mee heb mogen rijden. Als passagier én alleen (héél even, was supereng ;))
66) De Grand Canyon in het echt gezien - Oh, lijkt me prachtig!
67) Een boek gepubliceerd
68) Het Vaticaan bezocht
69) In Jeruzalem geweest
70) Je foto in een krant - Toen ik mijn plechtige communie deed - of mijn vormsel, werd er een groepsfoto gemaakt en in het plaatselijke krantje geplaatst :D
71) Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar
72) Het Witte Huis bezocht
73) Een dier gedood en bereid om te eten - Ieuw, nee, gelukkig niet :$
74) De waterpokken gehad - Héél lang geleden, rond mijn...3, 4 jaar?
75) Iemands leven gered
76) In een jury gezeten - Haha, vroeger, in de lagere school, deden we altijd 'Sterren op de dansvloer'. En toen wou ik altijd in de jury :)
77) Een beroemd persoon ontmoet - Niet echt ontmoet, wel gezien (op optredens)
78) Een tattoo hebben
79) De Alamo (Texas) in het echt gezien
80) In het Groot-Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen
81) Betrokken geweest in een rechtszaak
82) Een GSM gehad - Duhh! Wie niet!?
83) Gestoken door een bij - Jah, in mijn voet, deed echt verschrikkelijk veel pijn :'( Het kon ook een wesp zijn eigenlijk... 

No comments:

Post a Comment