Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Winactie! ♥

Hoihoi!
Vandaag  - zoals beloofd - de winactie!
Ik vond het wel gepast om het nu te doen, omdat dit officiëel mijn 60ste bericht is! 
Vlogs en OOTD's heb ik verwijderd, dus die tellen niet mee.
Nummer 60! Hoewel het eigenlijk niet zo'n speciaal nummer is... 
Maar beter dan 61 of 62 ofzo, toch? Oké, jullie vinden me raar. 
Maar ik heb een winactie en dat is leuk! Hij duurt tot 1 juni, dus nog meer dan een maand tijd. Je kan best veel prijsjes winnen... Ik kan alvast verklappen dat er twee winnaars zullen zijn. Ik weet (denk, hoop) dat jullie allemaal superexcited zijn, dus laten we er maar aan beginnen.
Wil je meedoen (waarom niet? Je hebt niets te verliezen) klik dan snel op meer lezen!
Als eerste ga ik zeggen wat je moet doen om mee te kunnen doen; en daarna laat ik jullie de prijsjes zien die je kan winnen... Oké, die 'thema's' die ik bij de pakketjes zet, zijn misschien wat overdreven, haha :) Maar zo ben ik. Yay.
Als de winactie is afgelopen, doe ik alle namen in een pot of ik gebruik de FruitMachine (dat is echt cool, ik denk dat het dat wordt :p) Als je wint, neem ik contact met je op via e-mail of jou eigen blog, reageer dan zo snel mogelijk en stuur me je adres door.
Als jij ook een winactie wil organiseren op je blog, zet dan zeker weten ook een linkje ervan in de comments, dan doe ik zeker mee!

Wat moet je doen?
1) Volg mijn blog via 'Google Friend Connect'. Dat doe je door hier opzij -->
in de zijbalk, op 'Neem deel aan deze site' te klikken.
2) Volg mijn blog via Bloglovin'. Om dat te doen moet je op 'Follow my blog with Bloglovin'' klikken. Dat vind je ook in de zijbalk rechts, helemaal bovenaan.
3) Een reactie plaatsen met 'ik doe mee' op dit artikel, en vertel er een verhaaltje bij waarom je wil winnen. Zeg ook minstens één ideetje voor een blogartikel ( één dat nog niet online staat/al genoemd is), vermeld wat je leuk vind aan mijn blog, zeg ook zeker of je nog iets van de 'Extra kans' hebt gedaan, want dan kom je, per 'ding' één keer meer in de FruitMachine. Het maximum is dus 3 keer, behalve als je bericht echt heel erg leuk/lief/lang/... is. 
Extra kans : 
* Noem 3 of meer blogartikelideetjes
* Maak op je eigen blog een apart artikel over deze winactie op mijn site, en maak reclame voor mijn blog.
Wat kan je winnen?
Dit zijn de twee prijzenpakketjes, ik trek dus twee namen en die personen winnen elks zo'n pakketje.
1) Het eerste pakketje wint de naam die als eerste uit de FruitMachine komt. Rood-blauw is een soort van het 'thema'. Dit zit erin:
* Een setje 'Body & Earth VINTAGE': Douwhe gel, body lotion en badzout;
* Een roos met paars, glitter, schattig nagelvijltje;
* Een blauw nagellakje van 'Dermacol';
* Twee 'rekker'-bloemen-armbandjes; rood & blauw;
* Een mini van Clinique;
* Een schattig roos-rood geurkaarsje;
* Een rood en een blauw kralen-armbandje (zelfgemaakt, haha);
* Een mini-parfum van Yves Rocher; 'So Elixir';
* Een tester van een superlekkere Elie Saab parfum;
* Een ketting en armbandje die bij elkaar horen, met leuke bedeltjes aan. Ik doe deze nooit aan, ik weet ook niet of ik ze mooi moet vinden... Misschien jullie wel!

Pakketje 2)
Dit pakketje wint de naam die als tweede uit de trekking komt. Dit 'thema' is geel-groen. Hier zit het volgende in:
* Een geel met groen kralen-armbandje;
* Een houtachtige parfum van O.P., deze heb ik zelf ooit gewonnen, maar ik ben niet zo voor dat soort geuren. Geef mij maar een romantische, bloemige parfum;
* Een Aromatherapy essentials beth gel en een shampoo;
* Een Duke & Lyle Bath & shower gel;
* Een random ponpon of hoe schrijf je dat?;
* Een geel met groen stukje zeep dat, en dit klinkt raar, vraag me niet hoe ik erop kom, een beetje naar spaghetti-slierten ruikt :D Het ruikt op zich wel lekker!
* Een schattig notitieboekje met snoepjes;
* Een rubber-armbandje met 'BRB';
* Superveel testers:
Nivea's eerste body milk voor onder de douche; Estée Lauder crèmetje; superlekker parfummetje van Kenzo; parfummetje van Evidence (Yves Rocher); Lifecare reinigende poriënstrip; Justin Bieber's Girlfriend parfum; Rituals Magic Touch met cherry & rice milk; Nivea langdurige zachtheid verwennende formule-ding; en een maskertje van Onyx.

Persoonlijk vind ik het eerste pakketje leuker. Er zit minder in, maar de prijsjes vind ik op zich wel leuker... Tja, het lot beslist wie welk pakketje krijgt.
DEZE WINACTIE STOPT 1 JUNI. Je hebt dus genoeg tijd om mee te doen!

No comments:

Post a Comment