Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #1: nail-art ♥

Hoihoi!
Vandaag nog even een kort artikeltje, omdat ik het toch een beetje goed moet maken.
Maar, beste mensen, de examens komen eraan, yay. En daarvoor heb ik nog superveel groepswerken, spreekbeurten, toetsen en ander huiswerk. Echt niet normaal.
Ik moet ook dringend iets over Trind gaan schrijven, maar dat komt, lieve lezers!
In ieder geval, ik vind nail-art soms echt supermooi!
Zelf kan ik er niks van, ik ben een grote kluns op dat gebied, maar als ik het zie bij anderen vind ik het echt prachtig! Dus daarom; inspiration! Kijk je mee?

















Dat was het! Ik vind ze superleuk en ik kan niet wachten om ze ook te proberen! Helaas zijn mijn nagels echt superkort en groeien ze heel traag, maar blijven hopen! <3<3
Gros Bisous Xx

No comments:

Post a Comment