Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

The real Barbie... Hot or not? ♥

Hoihoi allemaal!
Toen ik wat op internet aan het surfen was, vond ik 'the real Barbie'.
 Iedereen kent Barbie wel, de perfecte speelgoedpop die we allemaal wilden hebben toen we 5 jaar oud waren. Het liefst hadden we zoveel mogelijk kleertjes en accesoires voor hen, auto's, kastelen, noem maar op. Misschien heb jij ze nog wel ergens liggen...?
Het is voor de meeste mensen hét schoonheidsideaal, maar als je even verder leest, weet ik zeker dat je van gedachten gaat veranderen... Of niet? Lees verder en oordeel zelf!

In theorie is het gewoon onmogelijk om een figuur zoals Barbie te krijgen. De polsen zijn zó dun, dat je er niets mee zou kunnen vastnemen. En de enkels zijn ook heel erg dun, een echte, levende vrouw zou er niet op kunnen staan. Barbie's nek is ook té mager, ze zou haar hoofd niet kunnen dragen. Haar buik is zo plat, dat er nooit alle organen zouden inpassen. Haar taille is twee keer zo smal als de gemiddelde (Amerikaanse) vrouw, 40,5 cm. Het ideaalbeeld in de modellenwereld is 60 cm!  Als Barbie een echte vrouw zou zijn, zou ze heel haar leven in een rolstoel met neksteun moeten zitten... En dan nog? Wat moeten we met al die organen die niet in haar buik passen? Er zou maar een paar centimeter van haar darmen en een halve lever inkunnen...
Het is dus echt nutteloos jou eigen lichaam te vergelijken met dat van Barbie. Barbie is gewoon een verzonnen figuur, bedoeld als speelgoed...
---------------------------------
Er bestaat, ergens op de wereld, een jong koppel dat zo goed mogelijk op Barbie en Ken willen lijken. Ze hebben zóveel operaties laten doen, alleen maar om dat te kunnen. Ik vind het meisje echt eng gewoon. Kan je nu snappen dat iemand zoveel moeite doet voor... Tja, voor wat eigenlijk? Wat bereik je ermee? De pers...? 
Kijk maar eens naar deze foto's, ik vind het er gewoon over! Vooral het meisje...
Ze zien er gewoon superfake uit! En deze mensen bestaan dus echt hé! Het is niet gefotoshopt...








Pff... Ik vind het maar niks. Ik zou ze niet graag tegenkomen op straat! Ik vind dit gewoon eng!
Wat vinden jullie ervan? Hot or not?
Van mij krijgen ze - allebei - een dikke NOT.
Ik ken véél mooiere mensen die niet zo fake zijn. 

PS.: Doe je al mee aan mijn winactie?

No comments:

Post a Comment