Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Unboxing; Trind ♥

Hoi!
Eindelijk! Ik had al gezegd dat ik een pakketje van Trind verwachtte, omdat ik van dit merk producten zou mogen reviewen voor mijn blog. Het pakketje kwam wel op tijd aan, alleen had ik de tijd niet om de unboxing online te zetten. De collages van de nagellakjes die jullie straks gaan zien, hebben echt veel tijd in beslag genomen! Maar ik heb het er voor over :)
Uitgebreide(re) reviews komen nog!
Lees je mee?

Wat is Trind?
Trind is een merk dat verkocht wordt in winkels zoals Douglas en Etos. Het wordt niet in de winkels in België verkocht, wel in Nederland. Maar je kan natuurlijk ook altijd producten op hun webshop bestellen die dan met de post komen. Trind verkoopt nagelproducten, zoals nagellak, maar ook verzorgende producten voor soepele handen en stevige nagels. Als je meer te weten wil komen over Trind, klik dan hier voor hun website. 

Toen ik thuiskwam van school stond dit opeens in de gang. Een koerier was dit pakketje komen brengen, gelukkig was mijn papa thuis (hij werkt thuis)! Dit is dus de doos waar alles in zat. Ik was wel redelijk verrast door de grootte ervan! De doos was heel goed dichtgetapet, niks op aan te merken :) Alleen duurde het wel even voor ik de plakband los kreeg, en heb ik het met grotere middelen moeten doen. (schaar :))

Toen ik de doos (eindelijk) open had gekregen, zag ik dit. Goed beschermt met luchtkussentjes, zodat er niks kapot kan gaan. Er zit ook een handig boekje bij van Trind, over hun producten en wat ze doen.

 Deze twee dozen zijn eigenlijk de echte producten. In het kleinste doosje zaten 4 nagellakjes en in het grotere doosje zaten 2 verzorgende nagellakjes en 2 'pennen'. Daarover straks meer :)

Dit zijn dus de nagellakjes die ik opgestuurd kreeg. Het is de collectie 'Paradise Island', voor lente-zomer 2013. Ik vind de collectie heel mooi, alleen vind ik de donkerblauwe kleur persoonlijk niet echt voor de lente of zomer, maar dat is mijn mening... Op zich vind ik alle nagellakjes wel heel mooi, maar daar meer over in de review... :)
 Deze nagellakjes zaten erin:
Nog even wat meer details - van wat dichterbij:




 Dan gaan we verder met het iets grotere doosje... Daarin zag ik dit:
Twee verzorgende nagellakjes en twee pennen.
Als eerste de twee Nail Care pennen. De lichtpaarse op de foto is de 'Soft Cuticle Pen', en hij belooft dat het de 'Perfecte verzorging voor droge nagelriemen' is. De donkerpaarse pen is een 'Nail Finisher' en is, wat ik echt superhandig vind, een 'Corrector pen'. Dus hiermee kan je achteraf, nadat je je nagels hebt gelakt, de foutjes of 'uitschuivertjes' wegwerken. Bij beide pennen zitten achteraan nog 3 andere tips extra! Wat ik ervan vind kun je binnenkort lezen in de review!
Dan hebben we als laatste nog de twee verzorgende nagellakjes. De eerste foto, de lichtroze, is een 'Nail Treatments', de 'Keratin Nail Restorer'. Deze balsem zorgt ervoor dat de nagelstructuur versterkt wordt. Er zit ook een handige bijsluiter bij in het doosje met instructies hoe je dit moet gebruiken.
Dan de tweede foto, de tweede verzorgende nagellak. Dit is een 'Nail Repair Natural', 'Nail Care'. Het is dus een nagelvesterker, wat ik echt wel nodig heb, want mijn nagels scheuren en breken erg snel. Hij belooft dat het resultaat sterke en soepele nagels is. Wil je weten wat hij effectief doet? Lees dan binnenkort de review!

Dat was het dan weer! Hopelijk vonden jullie het een beetje interessant... Neem zeker eens een kijkje op Trind.com!
Gros Bisous Xx
P.S.: Ik heb best veel tijd hierin gestoken, vooral in de collages! Wat vinden jullie ervan? :)

No comments:

Post a Comment