Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

I love summer TAG ♥

Ja hoor lieve bloggertjes, nu is het wel echt zomer!
Als het weer nu nog een beetje meewerkt...
Vandaag heb ik de I love summer TAG voor jullie! Je mag hem natuurlijk altijd overnemen op jouw blog, en als je wilt zet je maar een linkje van het artikel van jouw blog hier beneden in de comments. Lees je mee?

* Wat is jouw favoriete zomernagellak?

Dat is ongetwijfeld de supermooie, pittige koraalkleurige lak van Essence. Hij is echt prachtig!
109 - Off to Miami!; voor 1,69 te koop bij o.a. Kruidvat. Hij zit in het vaste assortiment, dus je kan hem nog altijd kopen. Doen, hij is prachtig!
Photobucket
Bron
* Wat is jouw favoriete lipproduct/lipkleur in de zomer?
Ik draag het eigenlijk bijna nooit, lipsticks, dus ga ik maar voor een subtiele lipgloss... Voor mezelf dan, want bij anderen vind ik een framboosroze kleur erg zomers! Dit is de Essence Stay Matt lip cream in de kleur Smooth Berry, prachtig vind ik die!
1
Bron
* Wat is jouw favoriete zomergeur?
Ook een moeilijke! Ik ga niet voor één bepaalde parfum van een bepaald merk, maar in het algemeen vind ik een frisse, bloemige en lichte geur het beste. Dus geen zware parfums voor in de zomer, no thanks!
Bron

* Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?
Kaarsen? In de zomer? Huh? Ok, ik kan even niet volgen, maar volgens mij zijn kaarsen - en zeker geurkaarsen - echt voor in de winter en de herfst... Maar okay. Ik denk dat ik dan ook ga voor een lichtere, frisse geur...
Bron

* Wat is de make-uptrend voor deze zomer?
Zoals ik dus al zei draag ik zelf geen make-up, maar bij anderen vind ik de combinatie van felle lippen met een eyeliner inclusief wing een mooie, zomerse combinatie!
Bron
* Hoe draag jij je haar in de zomer?
Als ik naar het strand ga doe ik mijn haar al-tijd in een dot, omdat dat gewoon het handigste is. Dan waait het niet in je gezicht en komen er geen knopen in. Een messy bun is gewoon perfect voor op het strand! Ook draag ik het graag los, dat is gemakkelijk... Gewoon een keer doorkammen, eventueel stijlen en klaar!
Bron
* Wat neem je mee naar het strand?
Een grote strandtas met mijn bikini, zonnebril, tijdschriften, handdoek, zonnecrème, lippenbalsem en mijn familie/vrienden!

* Wat is je favoriete mode-accessoire voor de zomer?
Armbandjeeees! Vele, dunnere armbandjes rond je pols zien er zo leuk uit! In dit artikel konden jullie al inspiratie zien voor armbandjes, en ik vind ze nog steeds enorm leuk. Ik wil er zoveel hebben hebben hebben! 
Bron
* Wat zijn je vakantieplannen? 
De eerste week van de vakantie ga ik een week naar de zee met mijn mama, papa, broers, oma, opa, nonkel, tante, nichtje en nog een nonkel. Superleuk! Dat doen we elk jaar, het is een traditie geworden. Elk jaar, de eerste week van de vakantie naar zee. Eind juli gaan we met ons gezinnetje twee weken naar Corsica, wat ik echt super vind! Ik ben er al 2 keer geweest, en het is er zó mooi en leuk! Dus ik kijk er echt al naar uit!
Bron
* Wat is je favoriete zomergerecht?
Sowieso al een luchtig gerechtje, geen zware kost voor mij in de zomer! Als het warm is heb ik sowieso al weinig zin in een warme maaltijd... Dus ga ik voor een slaatje! Wat ik superlekker vind is de combinatie van spirellitjes, selder, kersetomaatjes, basilicum, peterselie, lente-uitjes, rucola-sla, kippenblokjes en parmezaankaas. Heer-lijk!
Bron
* Wat is je favoriete zomerdrankje?
Het is fris, het heeft bubbels en het is ongezond: frisdrank! Ideaal om even af te koelen... Ik hou van Ice Tea, Ice Tea Green en Coca Cola... Om toch een beetje afwisseling te hebben.

* Wat is jouw favoriete zomermuziek?
Als ik het volgende liedje hoor, moet ik echt aan de zomer denken:
Summer Paradise - Simple Plan! Ok, dit is misschien echt al een oud liedje, maar als ik het hoor moet ik echt aan de zomer denken! Gewoon omdat ik er vorige zomer zo fan van was... Ja.

Neem jij deze TAG over? <3

No comments:

Post a Comment