Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #4: (droom)slaapkamers ♥

Hi!
Haha sorry, ik blijf maar berichtjes posten, terwijl ik eigenlijk al had gezegd dat ik ging stoppen tot na de examens :)
Maar dat maakt niet uit, toch? Alleen maar leuk voor jullie ^^
Vandaag heb ik - vind ik zelf - een leuk artikeltje voor jullie. Ik heb wat rondgesurfd op het internet en vond de volgende prachtige afbeeldingen van slaapkamers. 
En misschien kan je er nog wel wat ideetjes uit opdoen... Droom je mee?






Klik op de afbeelding voor volledige weergave.

Klik op de afbeelding voor volledige weergave.

Klik op de afbeelding voor volledige weergave.



bedroom | via Tumblr




----------------------------------------------------------------------------------------------


Een walk-in closet, dat moét er gewoon zijn in mijn huis later. Het liefst gevuld met bergen kleding, schoenen, handtassen, ... De droom van elk meisje, toch?  
------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat was het dan alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk ^^
Gros Bisous Xx

No comments:

Post a Comment