Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #6: armcandy ♥

Hoihoi!
De examens zijn bij mij nog volop bezig, maar in mijn 'pauzes' vind ik het altijd leuk om berichtjes te maken voor jullie. Vandaag weer - wéér - een inspiration artikeltje! 
Dat komt omdat ik het leuk vind om te maken, ik vind het leuk om te zien bij anderen én het neemt niet té veel tijd in beslag. 
Ik vind armbandjes zo mooi! De laatste tijd ben ik weer helemaal into the armbandjes :) Ik vind ze zo leuk staan, en ik ben ook van plan er weer superveel te gaan bijkopen! Ik heb er al zin in :) Ze kunnen je outfit helemaal afmaken en opfleuren, super! Een heleboel rond je pols of juist maar één subtiel armbandje, je kan ermee doen wat je wil. OMG ik hou van armbandjes. Laten we beginnen!


























Ok, OMG, hier word ik hebberig van. Jullie ook?
Gros Bisous Xx
En nog veel succes met je examens (als je die nog hebt)!
<3<3

No comments:

Post a Comment