Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Recived: Marieke ♥

Heyhey!
Ik ben weer begonnen met schrijven!
Maar alleen naar mensen die ik niet ken (sorry Lotte), omdat het... geen idee. Interessanter is?
Als je benieuwd bent wat Marieke heeft opgestuurd, lees dan snel verder!


Zo zag de envelop eruit toen ik hem vrijdag binnenkreeg. Cute, haha ^^ (Mijn adres stond er natuurlijk ook wel op, maar dat heb ik prachtig verstopt.)

En dit zag ik toen ik de envelop openmaakte! Lekker vol, dacht ik.

Buiten dit alles zat er nog een leuke brief bij, getypt met een typmachine! Hoe cool is dat!? Maar deze leuke goodies zaten dus bij de brief, echt super!

Dit zelfgemaakte strip-portemonneetje vind ik echt supercool. Deze ga ik echt vaak gebruiken, denk ik! Wat een creatief meisje, dacht ik. Ik zou nooit op dit idee zijn gekomen, laat staan dat ik het had kunnen maken!

En dan zat dit er ook nog bij. Twee supercute cupcakevormpjes (een ingeving: ik bedenk me opeens dat het me leuk lijkt om allemaal verschillende cupcakevormpjes te gaan verzamelen!), schattige vlinderoorbelletjes, een supercoole hamburger die ik aan een kettinkje ga hangen, een testertje, een zakje thee en een kaarsje in de vorm van een slipper. Super allemaal, thanks Marieke!

En dan ook nog - oh, er zat echt veel leuks in - deze afbeeldingetjes. Cool! Ik ga in de zomervakantie een muur beplakken met allemaal foto's en leuke dingetjes en knipsels en posters enzo, en deze komen er ook bij! Ook zat er nog een mooi adressenboekje bij... Handig!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Marieke, ik ga zo snel mogelijk antwoorden, maar ik ga nu op vakantie... Sorry meid!
Gros Bisous Xx 

No comments:

Post a Comment