Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Summer time! ♥

Hallo hallo mijn lieve lezeresjes,
Ik ben zo blij. Het is eindelijk zomer! YEAH!
Mijn examens zijn achter de rug, en ik heb ein-de-lijk vakantie! 
Ik ben helemaal klaar voor 2 maanden relaxen, niks doen, shoppen, afspreken, zwemmen, genieten.
Bijna mijn hele vakantie zit al vol met superleuke dingen: naar Plopsaland, shoppen met Emma, naar Bobbejaanland, bij Lotte gaan slapen,  (al dit vorige is in de week na de examens, wanneer we een soort van vrij hebben) ,een week naar zee, mijn nichten die blijven slapen, 2 weken naar Corsica (YAY!), mijn verjaardag (Euj!!), mijn slaapfeestje, héél veel shoppen en nog veel meer!
Ik heb er zoveel zin in! I'm so happy now :D
Dus lieve schatten, allemaal heel veel plezier in de vakantie! Geniet ervan! Er komen zeker vaker artikeltjes op mijn blog, als ik tijd heb, en ik ga misschien ook filmpjes maken!
Tumblr
Gros Bisous Xx

No comments:

Post a Comment