Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: stay random ♥

Hoihoi!
Jullie zullen het ondertussen wel al weten: ik hou van TAGs! Ik heb vandaag eigenlijk een beetje een TAG zelfgemaakt... Sommige vragen komen van de 'random & personal'TAG, klik hier als je die eens wil bekijken. Sommige vragen heb ik wat van overal en sommigen heb ik zelf verzonnen... Als jullie de TAG leuk vinden, mogen jullie hem natuurlijk altijd overnemen op jou blog! Veel plezier! <3

Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?
Geen idee eigenlijk... Even aan mijn ouders vragen :)
Haha, blijkbaar was ik redelijk 'wild'... Een hyperactieve baby :D 's Nachts werd ik altijd wakker en dan moest mijn papa met mij gaan wandelen... Anders was ik niet stil te krijgen. Maar weet je, alles is goedgekomen hoor :)
Dit ben ik toen ik een jaar of 2 was...
 Haha, hier was ik dus duidelijk hyperactief! :)
Wat is je favoriete liedje?
Ik heb niet bepaald 1 specifiek liedje, maar bijvoorbeeld Pompeii van Bastille vind ik leuk, en Just Give Me A Reasen van P!NK vind ik ook mooi... En Let Her Go van Passenger kan ik blijven luisteren. Al een iets ouder liedje, maar ik vind het nog steeds supermooi.
Welk liedje staat er nu op op je IPod/staat bovenaan/heb je voor het laatst geluisterd?
Als ik op mijn IPod naar de muziek ga heb ik blijkbaar laatst naar Last First Kiss van One Direction geluisterd... Nu niet dat ik dit zo'n mooi nummer vind, maar waarschijnlijk was ik de CD aan het afgaan... Okay, boeieh.
Wat is jou favoriete winkel voor impulsaankopen?
Kruidvat, sowieso! Als ik naar de Kruidvat ga, koop ik wel bijna altijd iets, uit de kortingsbakken bijvoorbeeld. Als ik dan thuiskom vind ik de kleur toch niet zo mooi, of heb ik me vergist van potje... Tja, zoiets komt vaak voor bij mij :) Dan belandt het bij mijn miskoopjes... Maar so what, als het toch maar een euro gekost heeft, maakt dat me echt niet uit.
Wat is je favoriete seizoen?
Zonder twijfel: de zomer! Ik ben superblij dat de zomer eraan komt! Zalig warm weer (hopelijk toch), je mag je korte shortjes en topjes weer aan, je kan ijsjes eten, zwemmen, op vakantie gaan, het is geen school, ik verjaar, en zo kan ik nog wel even doorgaan! OMG, ik hou van de zomer.
Welk product heb je als laatste opgemaakt?
Dat was een ramp. Mijn supermegageweldiggoede conditioner van Rituals, met Indian Rose en Shikakai. OMG. Ik kan echt niet zonder, ik moet snelsnelsnel een nieuwe gaan kopen! Hij maakt mijn haar superzacht en leuk. Ik hou ervan.
Wat drink je 's ochtends?
Meestal Soja-melk... Sommigen van jullie zullen het vies vinden, maar ik vind het lekkerder als gewone koeienmelk. In het weekend drink ik ook vaak thee, maar daar heb ik doordeweeks geen tijd voor.
Welk land wil je graag een keer bezoeken?
Londen! Okay, dat is geen land, maar ik wil supergraag eens naar Londen. Ik zou ook graag een keer naar New York gaan...
Welke talen spreek je allemaal?
Natuurlijk Nederlands, op school krijg ik Frans en Engels. Ook Latijn, maar dat spreek je niet... Maar het is wel een taal. Euj.
Welke namen zou je aan je kinderen geven?
Ik wil echt supergraag kinderen (nu nog niet!)! Liefst 2, een jongen en een meisje. Voor jongens weet ik niet zo veel namen, voor meisjes wel: Emma, Noa, Noor, Floor, Lotte, Nina, Louise, Pauline, ... En de meeste van deze mensen ken ik in real life, dus dat is raar. Maar dat is dus niet door hen :) Ik vond bv. Lotte en Nina al mooi vóór ze mijn beste vriendinnen werden... <3
Wat is je favoriete tijdschrift?
De Joepie! Ik heb het een tijdje elke week gekocht, en dan twijfelde ik erover of ik een abonnement zou kopen. Dat heb ik (nog) niet gedaan, maar ik lees de Joepie wel graag! Ik ben gewoon te lui om hem altijd te gaan kopen.
Wat is je favoriete blog op dit moment?
Ow... Ik heb er veel...Van mensen die ik niet persoonlijk ken natuurlijk VeraCamillaMadamLotteBeautyGloss, de superbekende blogsters die ik echt leuk vind. Maar daarnaast zijn er ook nog wat onbekende blogs, zoals JannekeBananeke, een Belgisch meisje dat echt heel leuke artikeltjes plaatst... Dan heb je ook nog BeautyWithBabette, maar soms vind ik haar nog wat te jong... Dat merk je ook wel in hoe ze schrijft.
Favoriete Beautybloggers?
MegaILoveBeauty is niet zo bekend, maar ziet er me echt wel een lief en leuk meisje uit. Haar filmpjes vind ik heel leuk, haar blog niet zo... Mijn absolute favoriet is Lenette, zij is echt superlief en echt mijn favoriet. 
Waar kijk je graag naar op TV?
Ik vind Astrid In Wonderland heel leuk, ik keek naar Thuis, maar Danni Lowinski en Shoot! zijn toch echt wel mijn favorieten... Jammer genoeg zijn die allebei nu niet meer op tv :'(
Welke film heb je voor het laatst gezien?
'Titanic'! Haha, klassieker! Maar hij was onlangs op tv, en ik heb hem opgenomen en daarna gekeken, ik vind hem gewoon echt mooi. Ik moet nog steeds wenen op het einde... Ik ben echt slecht in niet-wenen met weenfilms. Lol.
Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
Dat was denk ik 'Confessions of a shopaholoc'... Normaal lees ik niet echt veel boeken, maar tijdens de examens moeten we altijd een boek mee naar school nemen voor als je sneller klaar bent dan dat je door mag enzo... Ja.
Waar kijk je op dit moment het meest naar uit?
OMG, er zijn echt zoveel dingen. Bobbejaanland en de vakantie op zich denkik... Gewoon de zomer! Ik kijk ook wel uit naar mijn verjaardag, want dan is het feest enzo (JEEJ), maar dat is alweer het einde van de vakantie dus eigenlijk toch niet. 
Wat doe je op dit moment?
Blogs bekijken, Facebooken, chatten en filmpjes bekijken op YouTube... Gewoon random op mijn computer nutteloze dingen doen.
Dat zijn nu toch hotties!? <3
Ben je een Directioner of een Belieber of geen van beide?
Ik hou van 1D, of toch véél meer dan van JB. Ik vind de boys van 1D echt hot :o En hun liedjes vind ik wel leuk voor op feestjes ofzo, weet je, ik hou van hen en hun muziek maar ik ben niet zo overdreven enzo... Okay, echt moeilijk uitgelegd. Maar ik ben zeker meer een Directioner dan een Belieber!
Waar denk je op dit moment aan?
Dat het bijna zomer is - en vakantie - en dat ik dat niet kan geloven... En aan Bobbejaanland, ik ga er dinsdag naartoe met 5 vriendinnen en het wordt super. Loveyouall! <3

Ziezo, dat waren de vragen! Het grootste deel heb ik zelf verzonnen... Dit was dus mijn ongeveer zelf gemaakte TAG; Stay Random... Neem hem gerust over op jou blog!

1 comment:

  1. Leuke tag!! ik ga hem gebruiken voor mijn blog!! :D Thanks dat ik hem over kan nemen! :) ik zal je naam in mijn blog zetten! :D

    ReplyDelete