Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Uitslag winactie! ♥

Hoihoi!
Zoals beloofd; de uitslag van de winactie! Nu zijn jullie allemaal superexcited, en ik weet al wie de winnaars zijn. Ik wil wel eerst beloven - zweren - dat ik het eerlijk heb gedaan. Echt waar, geloof me. Kijk het filmpje hieronder als je wil weten of jij gewonnen hebt!

Sorry, ik krijg het filmpje hier niet op; klik hieronder om het op YouTube te bekijken:

Aan de winaars: proficiat! Sturen jullie zo snel mogelijk jullie adres door naar amberbeautygirlx@gmail.com ?
Als ik je persoonlijk ken, kan ik het natuurlijk gewoon geven, maar ik snap wel als je het leuker vind als het met de post komt, dus dan mag je ook je adres doorsturen.
Hopelijk zijn jullie blij met de prijs, ik stuur hem zo snel mogelijk naar jullie op / geef hem zo snel mogelijk! 

No comments:

Post a Comment