Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Arizona ♥

Hoihoi!
Vandaag heb ik een berichtje over... ARIZONA!
Misschien kennen jullie het wel, maar voor diegenen die het niet kennen: Arizona (ja, het is ook een staat in Amerika) is een drankje, een iced tea. Echt heel lekker! Klik snel op 'meer lezen' als je hier meer over wil weten! <3
Bron
De flesjes zijn supermooi en ik ben echt van plan om ze te verzamelen. Als ik er heb. Ze zijn ook redelijk goedkoop, tussen de €1 en €2! Eerst verkocht men dit lekkere drankje alleen in Amaaerika, maar sinds 2 jaar kun je ze ook hier kopen. Super! Dus met een flesje Arizona kun je me altijd een pleziertje doen:) Er zijn veel verschillende smaakjes, naast de klassieke smaken Lemon en Peach kun je ook kiezen uit Blueberry White Tea, Original Green Tea with Honey en Pomegrantate Green Tea. Ik raad het echt iedereen aan, om het te kopen én de flesjes te verzamelen. Vinden jullie ze niet supermooi!?
Bron

Bron

Bron
Thanks 4 reading!
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment