Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Corsica, here I come! ♥

Hoihoi lieve lezeresjes!
Vandaag heb ik minder leuk nieuws voor jullie... Ik ga voor 2 weken naar Corsica! Jeej!
Ik heb er echt superlang naar uitgekeken en vannacht vertrekken we. Dan moeten we eerst een hele dag rijden met de auto, 's avonds de boot nemen in Italië en dan varen we 's nachts. Dan moeten we de volgende dag nog een camping zoeken... 
Yay! Ik heb er echt superveel zin in! 
Maar... Dan komen er wel minder artikelen online. Nu heb ik er al 2 ingepland in die twee weken, maar misschien komen er nog twee bij. Dat zijn artikels waar ik al aan bezig ben, maar nog niet helemaal heb afgewerkt...
Dus, als jullie minder van me horen, weten jullie hoe dat komt! Misschien maak ik, als ik terug ben, een artikel met hoe het daar was, foto's etc. etc.. Zouden jullie dat leuk vinden?
Ook wil ik even zeggen: als jullie nog requests hebben voor artikelen, zet ze dan zeker in de comments, zodat ik die artikelen kan gaan maken als ik terug ben.
Dit is Corsica! ↓
Call Me Corsica | Garance Doré's Guide to Her Corsica - WSJ.com
Bedankt voor het lezen, see you soon!
Gros Bisous XX
<3<3

No comments:

Post a Comment