Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Fashion Of The Moment #3 ♥

Hoihoi!
Met dit warme weer heb ik jullie wat verwaarloosd, sorry daarvoor... Maar alsnog heb ik nu een artikel voor jullie! Een nieuwe FOTM... Lang geleden, maar toen ik onlangs 'labels' bij al mijn artikelen zette, zag ik de eerste 2 van deze 'reeks'... En ik was het helemaal vergeten! Ik weet nog wel wat trends van het moment, dus als je wil weten wat er nu in de mode is, lees dan zeker even mee! 
* Kraagjes
Leuke blousejes met een kraagje, die een beetje transparant zijn en waar je dan een bandeau onderaan doet. Je stopt ze in een broek/shortje en tadaaa! Je bent helemaal stylish!
Ik heb (nog) geen blouseje met korte mouwtjes en een kraagje, maar ik wil er echt al héél lang één! Deze van de H&M vind ik super, hebbeeeeeen! <3
Bron
* Snorren/kruisjes/aztec-prints
Deze trend is al iets ouder, maar ik vind hem alsnog superleuk. Vooral de snorren! Kruisjes zijn ook erg leuk, vooral in sieraden. De aztec print vind ik ook helemaal te gek! Nu toch, want eerst vond ik het maar een beetje raar ;) Toch zou ik hem niet zo snel dragen, maar bij anderen vind ik shirtjes/broeken in deze print wel heel mooi! Wat vind jij van deze trends?
Bron
* Statement kettingen
Ook deze zou ik zelf niet zo snel kopen. Bij anderen vind ik ze op zich wel mooi, maar ik zie mezelf echt nooit zo'n ketting dragen. Ik weet dat de meeste meisjes hier wég van zijn... maar ik ben er niet zo wild van...
Bron
* Kattenprint
Deze trend vind ik echt superschattig! Ik zag al op meerdere blogs T-shirtjes of topjes voorbijkomen met een schattig katje op... Kijk en oordeel!
Bron

* (Above) Knuckle rings
Deze trend vind ik ook best cool, hoewel ik deze ringen niet snel zou dragen. Het idee is dat je je ringen boven je knokkels draagt... Rihanne kwam er het eerst mee aanzetten. Als je ze wil kopen: ik heb ze bij de Forever21 zien liggen... Hier even een paar fotootjes:




* Ombre
Deze trend vind ik wel echt supercool! Van wit naar een kleurtje, of omgekeerd, maar van één felle kleur naar een andere vind ik wat minder. Op je nagels is de ombre-trend ook heel erg hip. Willen jullie hier nog een DIY over? Laat het me weten! De ombre-trend vind je ook vaak terug in kapsels, wat ik zelf ook supermooi vind! Dan heb ik het over dip-dyen, maar dat is weer iets anders... ;) Ik heb nog niks van deze trend, maar zou het wel willen! Een blouseje bijvoorbeeld, dat van roze naar wit gaat... Haha, ik zie het al helemaal voor me! :)
Hair | Tumblr | via Tumblr
Bron
ombre shorts violet
Bron
Bedankt voor het lezen allemaal! Geniet nog van het mooie weer en van de vakantie!
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment