Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #8: dreamcatchers ♥

Hi everybody!
Sinds mijn DIY om zelf een dromenvanger te maken ben ik zo ongeveer obsessed door dromenvangers. Ik vind ze zo mooi en inspirerend! Vroeger verzamelde ik ze, maar toen ik mijn kamer ging herinrichten zijn ze... verdwenen, denk ik... Vinden jullie de volgende afbeeldingen ook niet prachtig!? Kijk snel verder!
чoυ αrє ρєяfєст тo றє ∞ | via Tumblr
Bron

Untitled
Bron
Cute
Bron
<3 | Tumblr
Bron
"
Bron
dreamcatcher | via Tumblr
Bron
Untitled
Bron
Untitled
Bron
Tumblr | via Tumblr
Bron
Untitled
Bron
(48) Arte Hippie Filtro dos sonhos ૐ | via Facebook
Bron
Untitled
Bron
Untitled
Bron
I hope you enjoy it! Ik in ieder geval wel. OMG ik hou ervan!
Gros Bisous Xx <3

No comments:

Post a Comment