Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiration #9: walk-in closet ♥

Hi!
Ik vind walk-in closets helemaal geweldig. In mijn droomhuis later moét er gewoon ééntje zijn. Het liefst dan nog gevuld met lots and lots and lots of shoes and clothes. Anders is het niet mijn droomhuis ;) Daarom heb ik een inspiration-artikeltje voor jullie, met veel walk-in closets van mensen met véél kleren en véél geld. Kijken jullie mee?
Sarah24557 | via Facebook
Bron
Facebook
Bron
♥ ♥
Bron
A Closet | via Tumblr
Bron
I Speak Prada! | via Tumblr
Bron
Bron
Mariah Carey walk-in closet
Bron
wardrobe for women
Bron
Bron
Wishes & Wants | via Tumblr
Bron
I Speak Prada! | via Tumblr
Bron
heaven♡ | via Tumblr
Bron
instagram: lishenho
Bron

Nu heb ik echt àlle (mooie) walk-in closets van het internet en dan vooral van WeHeartIt geplunderd. Willen jullie ook zo graag een walk-in closet? Gros Bisous Xx




No comments:

Post a Comment