Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog Action ♥

Hey allemaal!
Weer even geledan dat er een nieuw berichtje online kwam, maar hé: het is nu zalig weer, dan moet je er ook van genieten toch? Lekker zonnen en als het even te warm wordt een verfrissende duik nemen! Maar goed... Vrijdag gingen mijn mama met mijn twee broers naar de Decathlon - en vlak daarbij is een Action! Dus ik ging mee en leefde me een uur lang - alleen - uit in de Action. Super!
Ik heb een aantal dingetjes gekocht - niet veel, want ik moet dringend sparen - die ik graag aan jullie wil laten zien. Lees je mee?



Ik denk dat iedereen ze wel kent: de nagellak remover pads! Verkrijgbaar in 2 'geuren': 'Strawberry' en 'Green Apple'. Ik kocht eerder al eens de 'Strawberry', maar het werd tijd voor nieuwe pads en dus kocht ik deze versie. Deze doosjes bevatten elks 30 pads - en ze zitten per 2 doosjes verpakt voor iets minder dan een euro. Cheap! Als je mijn review hebt gelezen - die ik een hele tijd terug heb geschreven -, weet je dat ik deze eigenlijk redelijk vettig vind. Maar ik heb ze vandaag al gebruikt! Toen ik op de trein naar Antwerpen zat, zag ik dat mijn nagellak echt té hard aan het chippen was, dus heb ik mijn doosje bovengehaald - want ja, dat had ik bij me - en heb ik mijn nagellak eraf gehaald! Het duurde wel even, maar op de trein heb je dan ook de tijd...

Dan kocht ik ook nog deze (zoete) popcorn - of dat krijg je toch als je de zakjes die erin zitten (3 stuks) in de microgolfoven stopt voor een par minuten. Ik koop deze echt altijd opnieuw! Volgens mij heb ik dit doosje al 3 of 4 keer gekocht, popcorn is gewoon lekker en voor iets van een 90 cent... Hallo!?

Dan kwam ik dit setje tegen - het lag wel niet op de juiste plaats, maar bon. Het is een setje 'High Street Accesoires', 3 dingetjes die je bij je gsm of IPod in het gaatje moet stoppen waar je normaal gezien je oortjes in moet stoppen - als je begrijpt wat ik bedoel. Dit setje bevat een soort pennetje - superhandig voor als je geen vingervlekken op je schermpje wil! - ,een (witte) moustache met bovenaan een diamantje en een mini-lipglossje. Cute! Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel deze kostte - want ik ben de rekening kwijt - maar ik gok iets van anderhalve euro.

Een nageldroger! Eindelijk! Deze wou ik echt al heel erg lang, maar altijd kocht ik hem toch niet, of hij was uitverkocht. Nu zag ik hem liggen voor - uit mijn hoofd - iets van een 2 euro denk ik, en ik kon hem niet laten liggen! Thuis heb ik er meteen batterijtjes ingestopt, mijn nagels gelakt en hem uitgetest, topding!

Haha, dit zag ik liggen, en ik vond het er gaaf uitzien ^^ Het is een spel voor op je computer, genaamd 'A girl in the city', en om de verveling tegen te gaan nam ik deze maar mee :) Voor minder dan €2,- maakt het ook niet uit als het stom is...


Dan kocht ik deze hartjes-snoepjes (minder dan €0,50) en glazen potje (€0,49). Op de laatste foto (rechts onderaan) zie je hoe ik de snoepjes in het potje heb gedaan. Ziet er toch cute uit!? Dus voor minder dan een euro heb ik een superschattig accesoire voor op mijn tafeltje in m'n kamer. Euj!

Ook deze koop ik echt vaak opnieuw - de reinigende poriënstrips! Dit zijn 6 'strips' die je op je natgemaakte neus kleeft, waarna je het na een kwartiertje weer afhaalt - en zo je poriën reinigd. Ik vind dit product echt heel fijn, een aanrader! Eén doosje met 6 strips kost ongeveer een euro.


OMG - dit is zó lekker! Vorige keer dat ik bij de Action was kocht ik de gewone versie van deze green tea, maar die vond ik niet zo lekker. Maar déze variant, met granaatappel, is echt superlekker! Hij is echt heel erg zoet - maar daar hou ik wel van :) Zeker als er geen toegevoegde suikers inzitten! De Pomegranate Green Tea was in de 'aanbieding' en kostte maar €0,59! Echt een aanrader als je van zoete drankjes houdt!

Buiten deze spullen heb ik nog ongeveer 4 andere dingetjes gekocht, maar die ga ik weggeven als cadeautje aan mensen die misschien mijn blog lezen ;)
Dat was mijn shoplog! Hopelijk vonden jullie het leuk...

No comments:

Post a Comment