Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG: I love blogging ♥

Hi girls!
Vandaag heb ik weer een TAGje voor jullie! Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar toen ik wat googlede naar leuke TAGs, vond ik deze. Ik vond hem meteen superleuk! Daarom heb ik hem voor jullie ingevuld... Neem hem gerust over op jouw site/blog als je hem ook zo leuk vind! Lees je mee?


1) Waarom ben je begonnen met bloggen?
Leuke vraag! Nu moet ik ongeveer een jaar jaar teruggaan in de tijd. Haha, het valt me net op dat mijn allereerste berichtje op mijn vorige blog gepost is op 13 juli 2012, bijna exact een jaar geleden dus! Mijn 'blogverhaal' begon eigenlijk door Kaat van Theekop. Oh Kaat, ik ben je zo dankbaar! Dit is een supergoede vriendin van mij, en toen ik vorige zomer bij haar bleef slapen 'ontdekte' ik het bloggen. Ze liet me Girlscene zien, en ook haar blog. Ik volgde haar blog en ontdekte steeds meer blogs, en ook de beauty-filmpjes op Youtube. Niet veel later begon ik zelf ook een blog,You are beautiful xx. Die heb ik zo'n half jaartje gehad, en exact een maandje later (26 december - 26 januari) postte ik mijn eerste berichtje op deze blog. 
2) Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ik heb echt heel lang getwijfeld aan de naam voor mijn nieuwe blog. Ik vond de naam Youarebeautifulxx best leuk, en wou eerst de naam van mijn vorige blog overnemen. Uiteindelijk heb ik dat toch niet gedaan... Ongeveer gelijk met mij begonnen ongeveer al mijn vriendinnen ook een blog, zo ook Dalia en Emma. Hun blognaam, Bisousdenous, hefet me eigenlijk geïnspireerd. Ja, het lijkt er heel erg op, ik weet het... 
3) Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Dat zijn er echt niet veel :$ Mijn 'record' is rond de 100 pageviews op een dag, en in juni had ik zo ongeveer 1500 views. Ik hoop echt dat dit er veel meer worden, en ik zie ook wel aan mijn statistieken dat het aantal groeit! EN dat maakt me - echt waar - enorm blij. Thank you allemaal!
4) Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
Mijn blog bestaat nog niet zo lang, dus veel dingen heb ik nog niet meegemaakt met mijn blog. Ik denk dan toch de perspakketjes die ik krijg, ik hou van reviews schrijven en ik hou van pakketjes en ik hou van verrassingen...
5) Wie werken er allemaal mee aan je blog?
I, me, je, ik, ich, ...
6) Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Dat zijn er ook echt niet veel :$ Ik wou dat het er véél meer worden, maar je weet nooit... Meestal is het aantal comments rond de 3, en dat ik echt heel zielig voor mij :( Haha... Maar het verschilt ook wel van artikel tot artikel...
7) Werk je samen met bedrijven?
Ja, ik heb al een pakketje gekregen van Trind en Skinpharma en ik wordt ook van een aantal merken op de hoogte gehouden van nieuwe lijnen/producten, nieuwtjes, ...
8) Met wat voor camera maak jij foto's bij je artikelen?
Om eerlijk te zijn is dat de camera van mijn papa ^^ Het is de Canon EOS 1100D... Denk ik, ik weet het niet helemaal zeker... Maar deze camera is gewoon prima. Stelt goed scherp, en ik kan er eindelijk mee werken na een paar frustraties ;)
9) Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Veel verschillende eigenlijk, veel te veel om op te noemen. WeHeartIt inspireert mij het meeste... Maar meestal komen de ideetjes ineens op bepaalde momenten in me op... Yes, I'm weird.
10) Krijg je wel eens negatieve comments?
Nee, want àls ik comments krijg zijn het er altijd lieve ;) Maar als mijn blog populairder wordt neem ik die negatieve comments er wel bij, niet dat het me dan iets zal doen...
11) Waar haal jij je inspiratie voor je artikelen vandaan?
Meestal heb ik 'inspiratiemomenten'. Dit is dan op echt irritante momenten, zoals in bed, op het toilet, ... Momenten dat je het niet verwacht. Daarom probeer ik zoveel mogelijk een notitieboekje bij me te hebben, waar ik dan altijd mijn ideetjes in opschrijf. Soms krijg ik inspiratie door andere blogs, foto's - en dan vooral WeHeartIt -, muziek, ...
12) Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Ik probeer het te doen, maar het lukt niet altijd. Gemiddeld is het in de vakantie om de twee of om de drie dagen, maar tijdens school is dat minder, denk ik...
13) Is je blog je bedrijf? Zo ja, hoe werkt het en wat vind je ervan? Zo nee, zou je het willen?
Neen, het is niet mijn bedrijf... Ik ben ook nog maar 13 (bijna 14!)... Misschien zou ik het later wel willen, dat ik er echt mijn brood mee verdien, maar dat weet ik helemaal niet zeker. Liever niet eigenlijk, omdat het zo'n onzekere job is. Ik zie nog wel...
14) Heb je je lay-out zelf gemaakt en hoe?
De lay-out heb ik gewoon gemaakt met Blogger, maar de header heeft Noah van Misty Rose voor me gemaakt. Nogmaals: superbedankt Noah!
15) Heb je in het echt contact met andere beautybloggers?
Natuurlijk wel met mijn vriendinnen die ik éérst kende en dan een blog begonnen, maar dat wordt niet bedoeld volgens mij. Met echte beautybloggers : niet echt, maar ik zou het superleuk vinden om beautybloggers - en dan vooral Lenette - tegen te komen, ergens, of haar te meeten. Of anderen natuurlijk!
16) Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?
Pfffoehh... Dat verschilt erg van artikel tot artikel. Aan deze TAG ben ik ongeveer anderhalf uur bezig, met plaatjes zoeken en het 'beginplaatje' maken inbegrepen. Maar over de 'Inspiration'-artikeltjes doe ik vaak maar een halfuurtje...
 Natuurlijk is mijn blog (nog) niet zo populair, maar het is echt mijn allergrootste droom - echt waar, ik meen het - om een beroemde blog te hebben, herkend te worden op straat (daarvoor moet ik natuurlijk eerst filmpjes gaan maken), veel samenwerkingen te hebben, véél bezoekers en volgers, ... Maar goed. Nu doe ik nog mijn uiterste best om gewoon te groeien, en hopelijk komt mijn droom uit. En misschien doe ik later - als mijn blog 'groter' is geworden, althans dat hoop ik toch - nog eens een update over deze TAG, lijkt me wel leuk, niet?
Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!

No comments:

Post a Comment