Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

100ste artikel! ♥

Hoihoi!
Dit is gewoon mijn 100ste artikel alweer. Say what!?
Ik heb het gevoel dat ik nog maar net ben begonnen met deze blog, maar eigenlijk ben ik al  ongeveer 7 maandjes bezig. Wow! En ik ben nog lang niet van plan om te stoppen. Zeker niet!
Ik vind het super om te doen, en ik zou zeggen: op naar de 200!
Dan wil ik jullie nog bedanken. Jullie allemaal, voor het volgen en het reageren en het liken. Thanks, I love you! Natuurlijk droom ik van nóg meer volgers, views & reacties, maar ik ben toch al heel erg tevreden. Euj! Sorry voor dit korte, zinloze artikeltje, maar ik wou dit toch even zeggen...
Oh, en als jullie nog requests hebben voor artikelen (of filmpjes), zet die dan zeker even in de comments!
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment