Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Back to school haul ♥

Ja hoor, de vakantie is gedaan, school komt eraan! (Haha dat rijmt :))
Vanaf gisteren, 2 september, zit ik in het 3de jaar Latijn-Wiskunde... Pff, school... Ik wil nu al terug vakantie! Maar goed, het moet, ik kan het toch niet veranderen. Wij hebben niet echt een lijst gekregen van wat we moesten kopen, maar aan de hand van de boeken die ik moest ophalen, heb ik alvast wat mappen & other stuff gekocht. Mijn 'thema' van mappen & kaftpapier is een beetje fluogeel-groenig en roze... Ik ga bijna alleen foto's laten zien, want veel tekst weet ik er niet bij te schrijven ;) Kijken jullie mee?
Summer
Bron

 
Dit is mijn rugzak, maar die had ik al van vorig jaar. Ik wou hem toch gewoon even laten zien, dat hoort toch ook bij schoolspullen? Dus deze bloemetjesrugzak van Eastpak... Haha, negeer de snelbinder die je vooraan in het netje ziet zitten ;)

Deze pennenzak had ik laten zien in deze shoplog, maar deze hoort ook bij schoolspullen, toch? Hij komt van de HEMA en kostte iets van een €4. Ik vind hem gewoon cute ^^ 

Ik heb 3 rollen kaftpapier gekocht, wat zeker genoeg zal zijn. De groen-gele komt van Colruyt, de roze komt van Dreamland en die roze met bolletjes komt van Action. Die laatste is eigenlijk inpakpapier, maar kan ook voor kaftpapier... Er zit echt veel om die rol, check de tweede foto!

 DREAMLAND

 


Haha, hoe cute is dit brooddoosje? Ik moest hem gewoon hebben... En hij is redelijk klein, maar groot genoeg voor wat ik meeneem naar school. 





 ACTION

In het echt zijn de kleuren feller, ze komen minder fel over op camera...





Bedankt voor het lezen! Hebben jullie al schoolspullen gekocht?
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment