Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Birthday haul! ♥

Hi everybody!
Mijn birthday haul! Yay! Ik zei hier dat ik waarschijnlijk géén birthday haul zou gaan doen, maar dan had ik al die moeite voor foto's voor niks gedaan :) Dus hier is hij toch! ^^
Zoals ik dus al zei in die update heb ik echt veel gekregen, voor mij dan toch. Maar natuurlijk ben ik er megablij mee! Eigenlijk heb ik mijn verjaardag 4 keer gevierd, een keer op mijn verjaardag zelf met mijn ouders en broers, een keer op mijn 'sleepover' met vriendinnen, een keer op een verjaardagsfeestje van een vriendin waar ik ook cadeautjes heb gekregen en een keer op het 'feestje' voor mijn familie. En nu ga ik alle cadeautjes met jullie overlopen! Ik ga het proberen kort houden, anders wordt het écht te lang. Het wordt alsnog een lang artikel met véél foto's, dus bereidt je voor ;)


Broer Lars - neongroen armbandje met snor
Broer Robbe - groen en blauw 'Maria'-armbandje, flamingo- en ananasglas, kipling-aapje
Ouders - 2 grote en 2 kleine opbergboxen, Girlz!, Clearasil face-wash + machineding, milkshakemaaksetje, sieradenrekje, nagelwielen (!!), plantje

 FRIENDS
Lotte&Nina - superleuke Kitsch-Kitchen-tas, 2 kaartjes, fotoding Kitsch-Kitchen, 2 nagellakjes, 3 mini-douchegels, 2 mini-notitieboekjes, mini-markeerstiftjes, handspiegeltje, parfumtester, mini-verpakking De Ruyter, mini puff TBS
Dankjulliewel, echt superveel & superlief! HVJ! <3

Fien - oorbellenrekje, markeerstiftspuitje, leuke paperclips, supercoole fotokader, 'mandje' rood met sterretjes.
Dankjewel!

Helen - superschattig armbandje SIX en setje armbandjes van SIX :)
Danku, LY!

Mo - leuk cupcake-cadeautasje, armbandje, Costa-Ricaanse lolly, superschattige schildpad-oorbelletjes.
Danku Mo! <3 

Liesel - zeepje en lippenbalsem van Olily, die allebei echt zalig ruiken! 
Dankuuu!!

Emma - schattig blauw zeepje, lavendel body scrub, supermooie, subtiele snorrenketting.
Dankuwel Emmatje! HVJ! <3

Elyssa - superlief, gepersonaliseerd kaartje, lippenbalsem van TBS, superleuk setje met douchegel, body splash en body lotion van TBS.
Danku Elyssa! Echt superleuke cadeautjes!

 FAMILY
Oma & opa (peter) - geld, 2 kaarsen, 3 nagellakjes van Paris Memories, hartjes-handspiegeltje, badeendjes-mannetje en vrouwtje - megacute -, armbandje, grappige ovenhandschoen, fotohouder, pen, schattig handdoekje met hartjes, SUPERleuke bureauonderlegger en notitieboekje van Love Therapy.

Tante K & nonkel R - 3 testertjes, snorrennotitieboekje, pennetjes, kaartenopbergertje, kaartjes, CosmoGirl, letterstickers, schattige Post-It achtige briefjes, post-set, 3 notitieblokjes, snorrenbril, snorrenkaartje, superleuk Rituals-setje, 3 Arizona's (YAY!), 'nep'-Arizona, Fanta met mango en passievrucht, 4 TAO's
Echt superveel&leuk, DANKJULLIEWEL!

Nonkel Kris - zalmroze roosjesoorbellen en 2 sjabloon-achtige dingen voor allerlei materialen (bv. klei, marsepein, ...), allebei van TOOIFUL, een winkeltje in Mechelen maar ook te koop op etsy.com.

Oma F (meter) - geld, FGO (met armbandje en kauwgom), 2 nagellakjes van Safari, Orange en Pink, oude blikken doos (vergeten fotograferen, dom!), oud fototoestel in zakje, mooi als versiering.

FRIENDS
Elien - superschattig kaartje HEMA, kadertje, juwelendoosje met 4 paar oorbellen, 2 zelfgemaakte armbandjes en nagellakje.
Danku Elientje! <3

Emma F - superschattige agenda, maskertje Montagne Jeunesse, supermooi armbandje, 2 nagellakjes HEMA, 717 Sea Breeze en 91

Emma B - supermooie ketting van de SIX (die BTW nog beter dan mijn andere ketting past bij deze OOTD) en een Vanille-maskertje van de SIX.
Dalia - snorrenbril, nagellakje Maybelline 149 Electric Yellow, maskertje Montagne Jeunesse, Nivea Wonder Balm (komt nog een review van), armbandjes, koekjes, geurkussentjes, schattige kussensloop (ik heb het al om een kussen gedaan), oorbellen.
Dankuwel Dalia! Loveyou<3

Ik wil iedereen - nogmaals - bedanken voor alles wat ik heb gekregen! Ik ben superblij met alles... DANKJULLIEWEL ALLEMAAL!
En ook bedankt voor het lezen ;) Hopelijk vonden jullie het leuk!
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment