Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Happy birthday to me! ♥

Haha, even beginnen met dit superschattige filmpje ^^
Vandaag ben ik jarig! Eindelijk ben ik 14 jaar. Héhé!
13 klinkt nog zo 'jong', maar 14 klinkt al een stuk beter, vind ik. Vandaag ga ik shoppen met mijn mama, geen echte 'shop 'til you drop', maar eigenlijk gewoon voor een leuke 'dagvulling' zorgen, en alles wat we tegenkomen, is mooi meegenomen ;)
Ik vier eigenlijk 3 keer mijn verjaardag; vandaag met mijn ouders & broers, morgen komen er 8 vriendinnen slapen (party, here we come!), en zaterdag komt de rest van mijn familie nog een stukje taart eten. Yay! Ik kijk overal naar uit.
Ik denk dat er nog wel een Birthday Haul aankomt, na de 23ste dan. Voor diegenen die niet weten van een Birthday Haul is; het is een soort shoplog, maar dan met de dingetjes die je hebt gekregen voor je verjaardag. Zo bestaat er ook een Christmas Haul of een Sinterklaas Haul bijvoorbeeld. Ook komt er waarschijnlijk nog een shoplog van Antwerpen, waar ik vandaag ga shoppen, en ik ga misschien volgende week terug naar de Primark, deze keer in Luik. De vorige keer Primark ben ik vergeten een shoplog van te maken, dus als ik nog een keer naar de Primark ga, zoek ik de spulletjes van de vorige keer weer bij elkaar, en dan doe ik ze samen in één shoplog.
Dat was mijn update zo een beetje! Geniet nog van jullie vakantie, en veel succes met de eerste schooldag!
Gros Bisous Xx
<3<3



No comments:

Post a Comment