Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Leuke zomerkapsels ♥

Hi!
In de zomer weet ik nooit wat ik met m'n haar ga doen. Normaal doe ik mijn haar gewoon los - want ik ben lui en dat is gewoon maar eens doorborstelen - maar in deze warme dagen (het is nu toch warm, als ik dit artikel schrijf) is dat veel te warm. Dus dan wil ik mijn haar uit mijn gezicht... Dus ik ging een beetje surfen en dus heb ik voor jullie een artikeltje met allemaal leuke kapsels die luchtig en zomers zijn! Lees je mee?
Bow#Hair
Dit vind ik ook echt superleuk, alleen lijkt het me moeilijk... <3

* Vlecht
Ingevlochten of normaal, met een vlecht zit je àltijd goed. Het voordeel van een ingevlochten vlecht is dat het lekker strak zit en het goed blijft zitten. Je begint met 3 stukjes haar bovenop je hoofd en bij elke slag pak je er een beetje haar bij. Zo ga je verder tot al je haar in de vlecht zit en van onder werk je de vlecht mooi af. Een elastiekje eromheen en voilà! Je kan er ook voor kiezen om hierna de vlecht op te rollen tot een dotje/knotje en dit vast te zetten met een speldje of er nog een elastiekje omheen te doen.
Tumblr | via Tumblr
Bron
* Knot/dot
Een messy bun is echt helemaal zomers en fris! Dit is mijn favoriet, omdat het makkelijk is en het niet erg is als het rommelig is of er af en toe een bobbeltje te zien is of een plukje haar uit je dot komt. En je bent klaar! Je kan eventueel nog een paar haarschuivertjes gebruiken, maar dat hoeft niet persé... Om het nog een beetje 'specialer' te maken kan je ook nog een strikje of een bloem bovenaan je knot doen, of een haarbandje indoen. Mijn ideale manier om een messy bun of rommelige knot te maken: borstel je haar even door, maar niet té erg. Hang voorover en pak je haar samen in een staart, redelijk hoog op je hoofd. Dan draai je je staart tot bovenaan (moeilijk uitgelegd, maar je moet gewoon draaien ;)) en 'rol' je dat een beetje op totdat je een knotje bekomt. Snap je een beetje wat ik bedoel? Misschien maak ik hier ooit nog een apart artikel/filmpje over, want ik ben superblij dat ik ein-de-lijk mijn perfecte manier heb gevonden...
(2) indie | Tumblr
Bron
* (Rommelige) paardenstaart
Een staart vind ik ook altijd wel leuk, zeker als hij ook een beetje messy is. Zo strak is niks voor mij... Dit kan je hetzelfde doen als de messy bun; vooroverbuigen, je haren samen pakken, er een elastiekje omheen doen en tadaaah! Ook deze kan je opleuken met een strikje, bloemetje of haarbandje... En het is ook nog eens lekker luchtig!
Photos tagged beautiful on PicYou
Bron
* Vlecht-knot
Deze versie van de knot is iets chiquer, perfect voor naar een feestje bijvoorbeeld. Het is ook iets waarop je moet oefenen, maar het is de moeite waard! Buig voorover en begin vanaf je nek in te vlechten, naar boven. Ga daarmee door tot ongeveer halverwege je hoofd, pak daar de rest van je haar bij elkaar, draai het en maak er een dotje van. Tadaaa!
Bron
Ga jij deze kapseltjes ook proberen?
Xoxo Amber


No comments:

Post a Comment