Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OOTD #1 ♥

Hi girls!
Ik zei al in mijn shoplog van Antwerpen dat ik een OOTD (Outfit Of The Day) ging maken met de kleding die ik had geshopt. Hier is hij dan! Bijna alle kleding heb ik gekocht in Antwerpen, maar als je meer details wil weten - de prijs bijvoorbeeld, of welke winkel - lees dan zeker even verder. 
Veel plezier!
 

Collage gemaakt met Picmonkey
Dit is de outfit! Mijn jeans komt van de H&M, van de kinderafdeling, want alleen die paste perfect, was de kleur die ik zocht en was skinny genoeg ;) Hij was €20. Het koraalroze truitje dat ik aanheb komt van de Pimkie, deze kostte iets van een €10. Het witte topje dat ik onder het truitje aanheb is ook van de Pimkie, en kostte €5. Ook de ketting is van de Pimkie (haha ;)) en deze kostte €7. Inmiddels heb ik eigenlijk al een ketting die er beter op past, maar die heb ik voor mijn verjaardag gekregen en die had ik nog niet toen de foto's getrokken werden. Nu we toch bezig zijn met sieraden: mijn horloge is van Ice Watch, en die heb ik gewoon altijd aan. En dan heb ik nog een superschattig armbandje om, dat ik van Helen heb gekregen van mijn verjaardag. Ik vind het echt supercute! En de schoentjes die ik aanheb komen van de Primark en oh, ik ben echt verliefd op deze schoenen. Ze zijn wit met allemaal schattige bloemetjes op, echt superschattig en het past helemaal bij mij. En kan je geloven dat deze maar €4 kostten!? En het is nog redelijke kwaliteit ook. Ik hou van de Primark. Op de eerste foto zie je trouwens een detailfoto van de ketting... 
Alles bij elkaar (zonder ondergoed ;)) kostte deze outfit dus €46! 
Dit was mijn eerste OOTD, hopelijk vonden jullie het leuk! Moet ik dit meer doen?
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment