Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Review Skinpharma ♥

Hoihoi!
Het is echt al heel lang geleden dat ik dit pakketje binnen kreeg... Maar vandaag heb ik weer een review voor jullie, namelijk van Skinpharma! Het is de grootste online apotheek cosmetica winkel van Nederland met ongeveer 1100 producten van meer dan 40 merken. En elke dag wordt het assortiment vernieuwd! Skinpharma is een superleuke webshop waar je allerlei huidverzorgingsproducten kan kopen van merken zoals Vichy, La Roche-Posay, Eucerin, Biodermal, Caudalie, Beaute Pacifique en Roger et Gallet.
Ik kreeg 3 producten opgestuurd ( + nog een aantal testers), één van Vichy, één van La Roche-Posay en één van Eucerin. Lees snel verder als je meer wil weten over deze drie producten en wat ik ervan vind!
La Roche-Posay, Lipikar Baume AP, €17,37 - 200ml
Ik begin met een crème van La Roche-Posay tegen uitslag en zijn jeuk, eczema en rode plekjes. 
Nu moet ik zeggen dat ik daar normaal weinig of geen last van heb. Maar toevallig had ik laatst op mijn wangen uitslag, en ik heb meteen deze crème uitgetest! 's Avonds opgesmeerd en 's morgens was de uitslag al bijna weg! De roodheid was verdwenen, maar mijn huis voelde wel nog een beetje stroef en bobbelig aan... Ik heb hem drie dagen gebruikt en daarna was dat ook al verholpen. Hij is voor de droge tot zeer droge huid en geschikt voor alle leeftijden. Een voordeel: er zitten geen parabenen of parfum in, zodat ik dacht: 'baadt het niet dan schaadt het niet!' De crème zelf is ook totaal niet vet, licht van structuur en trekt snel in. Super! Echt een heel fijn product, werkt heel goed, dus als ik opnieuw last krijg van uitslag of eczema ga ik hem zeker weten weer tevoorschijn halen! Hier even een linkje naar het product op de webshop: La Roche-Posay Lipikar Balsem

Vichy Normaderm Global anti-imperfection hydrating care - €15,75 - 50ml
Ook mocht ik een product testen van Vichy, mijn favoriet van de drie! Deze crème is van de lijn Normaderm, een lijn waarvan alle producten tegen onzuiverheden zijn. Super! Ikzelf heb niet zo veel last van onzuiverheden, maar ze zijn er wel. Van deze (en de anderen) kreeg ik een mini opgestuurd, in deze verpakking zit 3ml, en die is intussen al he-le-maal op... Jammer :( Want ik vond hem echt fijn! Hij smeert fijn open, is licht en din van structuur en oh, wat ruikt hij lekker. Ik merk dat mijn huid goed gehydrateerd wordt, zonder vet te zijn en goed rekening te houden met mijn onzuiverheden. Ik smeerde hem rond mijn neus en op mijn kin, en mijn onzuiverheden zijn zichtbaar geminderd. Superproduct, echt een aanrader! Hier even een linkje van het fullsize product op de site van Skinpharma: Vichy Normaderm Complete Hydraterende Dagverzorging

Eucerin aanvullende hydraterende crème - €14,85
En als laatste zat er ook nog een product van Eucerin in het pakketje. Eerst vond ik het wat vaag en sprak het me niet echt aan, maar na wat research vond ik waar het echt voor diende. Dit is een crème die bedoeld is voor je huid na een acnebehandeling, iets wat niet echt bij me past... Maar hij zou je huis ook moeten matteren dus dat kon ik wel testen.
De crème heeft een gelige kleur en ruikt niet bepaald aangenaam, maar goed. Het is ook een crème zonder olie en parfum, dus dan kun je ook geen heerlijk ruikende crème verwachten.
Wauw, uiteindelijk valt deze crème nog wel mee! Hij verzorgt je huid goed, en je huid ziet er gezond uit. Als deze crème wel bij jou past, is het zeker een aanrader! Maar ik denk niet dat ik hem vaker ga gebruiken/hem ga kopen omdat hij niet echt voor mijn huid bedoeld is... Maar voor zo ver ik hem kon testen is deze crème erg goed, hoe je huid op de crème reageert na een acnebehandeling heb ik dus niet kunnen testen... En het linkje: Eucerin Aanvullende Hydraterende Crème
-------------------------------------
Naast deze producten van La Roche-Posay, Vichy en Eucerin zaten er ook nog een aantal testers bij het pakketje. Vooral van Vichy, maar ook van La Roche-Posay.
Dit was mijn review, bedankt voor het lezen en hopelijk hadden jullie er iets aan!
Neem zeker eens een kijkje op http://skinpharma.nl/ voor deze en nog zoveel andere producten.
Gros Bisous Xx
<3<3

No comments:

Post a Comment